fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

8 שנים לאחר שסיים בהצטיינות את לימודיו חזר לשם כמורה

איתי סוריו סיים בהצטיינות את לימודיו בתיכון שרת בנצרת עילית * ובימים אלה מסיים תואר שני בהוראת המתמטיקה והמדעים * "אין הרבה מקצועות בהם אתה יכול להשפיע באופן כל כך משמעותי כמו בהוראה", הוא מסביר
איתי סוריו (צילום עצמי)
איתי סוריו (צילום עצמי)

איתי סוריו סיים בהצטיינות את לימודיו בתיכון שרת בנצרת עילית לפני 8 שנים. לאחר השירות הצבאי המשיך בלימודי תואר ראשון במתמטיקה באוניברסיטת בר אילן ובימים אלה מסיים תואר שני בהוראת המתמטיקה והמדעים.

איתי סוריו (צילום עצמי)
איתי סוריו (צילום עצמי)

במקצוע ההוראה בחר איתי מתוך שליחות "אין הרבה מקצועות בהם אתה יכול להשפיע באופן כל כך משמעותי כמו בהוראה" הוא מסביר, "אני נהנה ללמד ובעיקר לראות את התוצאות, אין דבר יותר משמח מאשר לראות תלמיד מצליח שמממש את הפוטנציאל הגלום בו ונהנה"

איתי משמש כמורה מתגבר במשה שרת במסגרת לימודי ההכנה לקראת מבחני הבגרות במתמטיקה, חזרתו לבית הספר בו למד מעוררת התרגשות רבה בעיקר בקרב המורים, שלימדו אותו עד לפני מספר שני וכעת הם חבריו בחדר המורים.

מנהלת בית הספר, ד"ר סיגל ברגר, מפרגנת למורה החדש ומציינת כי בית הספר מגייס לשורותיו את המורים האיכותיים ביותר ומצרף אותם לסגל המקצועי המיומן והמנוסה שמאפיין את בית הספר. "אני תמיד שמחה לראות תלמיד, בוגר של בית הספר, מצליח ועושה חייל בלימודים גבוהים. הדבר רק מעיד על איכות בית הספר ומערכת החינוך העירונית", אמרה.

איתי בן ה-26 מתגורר בנצרת עילית וגם מלמד במרכז המצוינות שנתח לאחרונה ע"י קק"ל במסגרת תוכנית ההתחדשות העירונית שמובילה העירייה ברשות ראש העיר, רונן פלוט, אשר גם הוא הצטרף לברכות ואיחל בהצלחה למורה החדש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות