fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריפאה את חייה

"הרבה פעמים הרגשתי חוסר חשק לקום בבוקר, וכשקמתי הרגשתי עייפות, תשישות וחוסר אנרגיה", מספרת איריס קורן * אז היא עשתה מעשה והחליטה ללמוד את שיטת לואיז היי
איריס קורן (צילום יקיר ברבי)
איריס קורן (צילום יקיר ברבי)

במשך שנים פנו חברים ובני משפחה, בבקשה לעצות ולעזרה ולטיפים לחיים מאיריס קורן. עם השנים, איריס החליטה להפוך את הנושא לשליחות חייה והחלה ללמוד את שיטת לואיז היי, אחת השיטות המוכחות ביותר בתחום החשיבה החיובית, ואף הוסמכה בה. איריס קורן, תושבת הישוב הקהילתי חנתון שבעמק יזרעאל, מוסמכת בשיטת "רפא את חייך" של לואיז היי, בת 49, במקור גדלה בנוף הגליל. לאיריס שני בנים, אחד סיים בימים אלה את שירותו הצבאי, השני חייל בשירות סדיר.

איריס היא מנהלת מרחב שירות במגזר הציבורי, עם ניסיון של כ- 20 שנה בניהול. בעלת תואר הנדסאית תעשיה וניהול, תעודת הוראה להנדסאים, תואר ראשון במדעי הרוח, ותואר שני במנהל עסקים. מרצה, ומנחת סדנאות. "מדובר בשיטה ברורה, סדורה ופרקטית להבאת שפע ושגשוג בכל תחומי החיים אשר מקנה יכולות וכלים כמו עבודת מראה, אמירות חיוביות, ותרגילי הרפיה, לשיפור איכות החיים, להתמודדות עם חיי היומיום בכל ערוצי החיים ולשדרוג חייו של כל מי שצועד בה", מספרת איריס קורן על שיטת לואיז היי.

-איך הכל התחיל?

"הרבה פעמים הרגשתי חוסר חשק לקום בבוקר, וכשקמתי הרגשתי עייפות, תשישות וחוסר אנרגיה.  לעיתים הרגשתי תחושת ריקנות ולא הצלחתי למצוא מה חסר. ניסיתי שיטות רבות אחרות שלא הועילו, עד שהכרתי את שיטת "רפא את חייך" של לואיז היי ששינתה את חיי. אנשים הקרובים אלי נדהמו מהשינוי החיובי שחל בי, הצלחתי בזכות השיטה לפרוץ את הגבולות של עצמי בתחומים רבים".

איריס אומרת כי אחרי 26 שנה במגזר הציבורי הבינה שהיכולת לעזור לאחרים באמצעות הפצת שיטת לואיז היי והיא הייעוד שלה. כל מה שהיא רוצה לעשות כרגע הוא לגרום לאנשים לעבור את מה שהיא עברה ולהרגיש כמו שהיא מרגישה. באמצעות הפצת השיטה ניתן לעזור לאנשים להשיג את המטרות שלהם, לממש את הפוטנציאל שלהם ולהגשים את התשוקות הכי גדולות שלהם בעוצמה ובמהירות שלא הכירו. קורן: "רובנו חיים את היומיום מבלי לתת תשומת לב למה אנחנו רוצים להשיג ואיפה נרצה להיות בעוד מס' שנים. זה בדיוק מה שקרה לאיריס עד שבהשתתפותה בסדנה הבינה שהיעד שלה הוא לעמוד על הבמות ולהעביר מסר וערך לעולם. גילוי זה פתח בפניה עולם חדש. וזה מה שהיא רוצה שיקרה לכולנו". לדבריה, "בהרצאה שנקראת 'מה היעד שלך'? הרצאה חווייתית, המשלבת תרגול הרפיה והדמיה, מצליח כל משתתף להגדיר מה היעד הספציפי שלו ופה מתחיל השינוי, כי כשמציבים יעד, דברים קורים והחיים מקבלים משמעות".

היום טוענת איריס, כי היא מרגישה שהיא מצליחה לחולל שינוי בחיי אנשים ולתרום להם, ותחושת הסיפוק אדירה. בבסיס השיטה מחשבה יוצרת מציאות. "החלק הפשוט הוא שכל מחשבה שאנחנו חושבים וכל מילה שאנחנו אומרים יוצרת לנו את המציאות. אלו המחשבות שלנו שיוצאות החוצה אל היקום, מתקבלות וחוזרות אלינו בתור חוויות. מאחר וזה נשמע מופשט לרוב האנשים זה נשמע לא מציאותי, אבל אם יקבלו את העובדה שבכל פעם שהם חושבים ובכל פעם שהם אומרים מילה, הם למעשה צובעים את העתיד שלהם, וקובעים איך יראו חייהם-הם יוכלו לחוות פריצת דרך", אומרת איריס קורן ומסבירה כי "ככל שנחשוב מחשבות חיוביות יותר, כך תראה המציאות שלנו חיובית יותר וההיפך. המטרה היא להיות מודעים לדרכי החשיבה, אם נהייה מודעים למחשבות שלנו ולדפוסי החשיבה שמנהלים ומעכבים אותנו נוכל לשנות את חיינו במו ידינו במהירות ובפשטות, להעלות את הערך העצמי שלנו ועל ידי כל אלה להכניס שמחת חיים ואושר לחיינו ולהשיג כל מטרה שרק נרצה".

-מה הייחוד של השיטה?

"הייחוד של שיטת לואיז היי הוא החיבור בין גוף לנפש, לואיז היי מאמינה כי אנו יוצרים כל "מחלה" כביכול בגופנו. הגוף כמו שלואיז היי אומרת משקף את מחשבותינו ואמונותינו הפנימיות, מדבר אלינו ומאותת לנו באמצעות הכאב הפיזי שיש משהו שאנחנו צריכים לעשות, יש משהו שאנחנו צריכים לבדוק ולפתור ובמקום לקחת משככי כאבים, שפותרים את הבעיה הרגעית ומקלים על הכאב בלבד, אנחנו צריכים להגיע למקור, למקור הכאב, למקור הבעיה. לשם כך ערכה לואיז היי מפת גוף ונפש המשייכת לכל כאב פיזי את המקור הרגשי שלו, ואת ההצהרה החיובית הספציפית למקור זה. ברגע שנדע מה גורם לכאב הפיזי נוכל להתמודד עם הדבר ולפתור אותו אחת ולתמיד".

איריס קורן (צילום יקיר ברבי)
איריס קורן (צילום יקיר ברבי)

חשוב להכיר את 4 הגופים, הגוף הפיזי – תזונה בריאה, פעילות גופנית, שינה ונשימה. הגוף המנטאלי – דרכי חשיבה, הגוף הרגשי – לזהות מה אנחנו מרגישים והגוף הרוחני – התפילה, ההרפיה וההדמיה. ארבעת הגופים האלה מתקיימים זה לצד זה. ריפוי מושלם הינו שינוי בכל הגופים, אך מספיק שנעשה שינוי באחד מהם ודברים קסומים יתחילו לקרות.

כל אחד יכול ליצור לעצמו חיים טובים יותר בקלות ובפשטות. איריס מעבירה הרצאות חווייתיות שמשלבות הרפיה, הדמיה ותרגול, בנושאים: "חיבור בין גוף לנפש" ו-"מה היעד שלך"? וכן סדנה תהליכית בת 10 מפגשים בה לומדים את השיטה.

איריס מזמינה אתכם להחזיר לעצמכם את התשוקה לחיים ולנשום אותם מחדש. מומלץ להיכנס לפרופיל של איריס בפייסבוק בו היא נותנת בכל יום שישי "טיפ לשבת" טיפים קלים ופשוטים ליישום ולשדרוג החיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות