fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברעם: "הפסדנו מיליון שקל מידית בגלל שאנחנו לא בליגת העל"

ברעם: "הפסדנו מיליון שקל מידית בגלל שאנחנו לא בליגת העל" * צפוי להמשיך בתפקידו למרות הצהרותיו * יש הרבה פרויקטים שהתחלנו, אנחנו בעיצומו של תהליך" * בקבוצה תמימי דעים: "עוד הרבה זמן לא תהיה הזדמנות כזו לעלות"
מנכ"ל הפועל נצרת עלית גיל ברעם
מנכ"ל גיל ברעם (צילום: יצחק סולומון)

הלם בהפועל נצרת עילית, בעקבות אובדן כרטיס העלייה לליגת העל. למעשה, במשך 7 דקות הקבוצה הייתה בליגת העל, כשעלתה ליתרון במשחק החוץ נגד בית"ר תל אביב וכפר סבא הייתה בשוויון בעפולה, אלא שער עמוק עמוק בתוספת הזמן בעפולה הביט את חניכיו של אופיר חיים לליגת העל והותיר את אנשי נצרת עילית המומים וכואבים. "היינו עם רגל וחצי בליגת העל, אנחנו צריכים לבוא בטענות אך ורק לעצמנו", אמרו במועדון.

מנכ"ל הפועל נצרת עלית גיל ברעם
מנכ"ל הפועל נצרת עלית גיל ברעם (צילום: יצחק סולומון)

נצרת עילית לא הביא שום בשורה גם למשחק קריטי מבחינתה. הקבוצה לא שכנעה ונזקקה לטעות קשה של השוער המקומי, שהביאה לשער הניצחון של אוהד רבינוביץ, שכאמור לא הספיק לעלייה.

בקבוצה הייתה אווירה קשה אחרי המשחק ברמלה, שחקנים שכבו על הדשא, מסרבים להאמין. "הייתה לנו הזדמנות בלתי חוזרת לעלות לליגת העל, עוד המון זמן לא תהיה כזו הזדמנות. בעונה הבאה הולכת להיות ליגה אש", אומרים במועדון.

השאלה היא מה הלאה? המנכ"ל גיל ברעם צפוי להמשיך למרות ההצהרות שלו לפיהן יעזוב אם הקבוצה לא תעלה לליגת העל. ההצהרה נועדה כדי להמריץ את השחקנים, אך בפועל זה לא עשה עליהם יותר מדי רושם.

גיל ברעם: "יש הרבה פרויקטים שהתחלנו, אנחנו בעיצומו של תהליך, עד לפני שנתיים נשארנו בליגה דרך מאבקי הישרדות ומשחקי מבחן, בשנתיים האחרונות אנחנו בפלייאוף העליון, יש גם את נושא שדרג המגרש, אני לוקח פסק זמן לטובת צבירת אנרגיות חדשות, נעשה את הכל כדי שגם בעונה הבאה תהיה לנו קבוצה חזקה".

ברעם הוא המאוכזב הגדול מכך שקבוצתו לא עלתה לליגת העל, בעיקר בגלל הנושא הכספי. "הפסדנו מיליון שקל בגלל שאנחנו לא בליגת העל", הוא מגלה וכעת יצטרך לשבור את הראש מהיכן לגייס כספים לסגור את העונה שהסתיימה ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה. לחלוץ יובל אבידור חוזה לעונה הבאה עם שכר בין הגבוהים בקבוצה, אבל בקבוצה יבדקו אפשרות להתיר אותו. בגלל הירידה הצפויה במספר הזרים, החלוץ חוליו סזאר, שהמריא בתחילת השבוע לברזיל, כנראה לא ימשיך. גם עתידו של הקשר פדרו פטראצי לא ברור. מספר קבוצות שמו עליו עין, אבל הוא לא ממהר לעזוב. "טוב לי כאן, מצאתי כאן בית אמיתי, אעשה רק מה שטוב לגיל ברעם שהוא כמו אבא שלי", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות