fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שי לחג: משטרת נצרת עילית החזירה לבעליו טלפון שנגנב

ביום שישי בשעות הצהריים, ערכה צעירה בשנות ה-20 קניות במרכז קניות. באחת החנויות במרכז, הניחה הצעירה את הטלפון הנייד שלה על דלפק הקופות ותוך מספר שניות הנייד שלה נעלם. בזכות בשוטרים אותר הנייד
השוטרים משיבים הטלפון לבעליו (צילום דוברות המשטרה)

תושבת עין מאהל הופתעה מאד לקבל מהשוטרים את הטלפון  הנייד שלה מסוג "NOTE 8" שנגב לה במרכז קניות בנצרת עלית.

ביום שישי בשעות הצהריים, ערכה צעירה בשנות ה-20 קניות במרכז קניות בנצרת עלית. באחת החנויות במרכז, הניחה הצעירה את הטלפון הנייד שלה על דלפק הקופות ותוך מספר שניות הטלפון הנייד שלה נעלם.

הצעירה יחד עם המוכרת בחנות ניסו לאתר את הטלפון הנייד, אך לשווא והצעירה יחד עם אביה הגיעו לתחנת המשטרה בנצרת עלית  והגישו תלונה בגין גנבת הטלפון הניד. לאחר חקירה מקצועית תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים איתרו השוטרים את החשוד במעשה, גבר בשנות ה-30 תושב נצרת עלית. הטלפון הגנוב נמצא ברשותו, ונתפס ע"י חוקר המשטרה ובסיום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים.

לקראת חג איד אל פיטר זימנו החוקרים את הצעירה לתחנת המשטרה והציגו בפניה את הטלפון הנייד שנגנב לה. הצעירה שהופתעה מאד מהצלחת השוטרים לאתר את הטלפון הנייד שנגנב לה שמחה מאד בעיקר בגלל התמונות והרשימות האישיות החשובות שהיו בטלפון שלה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה חשיבות רבה במאבק בגנבות טלפונים סלולריים מתוך ידיעה כי הם מכילים חומרים רגישים וחשובים מקצועית ורגשית, וגנבה שלהם  מאדם פוגעת בפרטיותו ובביטחונו. והיא פועלת בכל האמצעים על מנת להגן על הציבור ולהביא את העבריינים לדין".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות