fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שחקנים חתמו על חוזים מופרכים, אשר אינם משקפים את יכולותיהם ואת שוויים"

בעיריית בית שאן הודפים את ההתקפות עליהם בעקבות המצב העגום של הפועל בית שאן ושולחים אצבע מאשימה כלפי ניהול הקבוצה
רפי בן שטרית
רפי בן שטרית (צילום דוברות העירייה)

בעיריית בית שאן לא אהבו את התקפות התקשורת והאוהדים בנוגע לאחריותם להתרסקות קבוצת הכדורגל הפועל בית שאן, וטענו כי במשך ארבע שנים, דאג ראש העיר רפאל בן שטרית, דאג אישית לתקציבים, תמיכות ותרומות עבור הקבוצה. לטענתם, הוא גייס לטובתה יותר מ- 6 מיליון שקל  ממקורות שונים ומגוונים במהלך ארבע השנים האחרונות, שבהן הוא מכהן בתפקידו.

רפי בן שטרית
רפי בן שטרית

בעירייה האשימו: "המצב הקשה שבו שרויה כיום הקבוצה נוצר כתוצאה מהחתמת שחקנים על  חוזים מופרכים, בסכומים אשר אינם משקפים את יכולותיהם ואת שוויים, ומניהול לא מקצועי. העירייה עשתה, עושה ותעשה כל מה שניתן ואפשרי, במסגרת יכולותיה, למען הקבוצה, אשר יקרה לראש העיר לא פחות מאשר לכל אחד אחר, לרבות המושבעים באוהדיה. ראש העיר קיים השבוע ישיבה עם הנהלת הקבוצה, המאמן ומחזיק תיק הספורט, כדי למצוא פתרון למשבר המקצועי והניהולי".

בעירייה מיהרו להדגיש כי "העירייה תקצבה את הקבוצה לשנת 2018 בסכום 1.2 מיליון שקל, שיועברו אליה לאלתר בכפוף להמצאת אישור על מינהל תקין של העמותה. ראש העיר הקדיש ומקדיש לילות כימים כדי לגייס תרומות ותקציבים לקבוצה. היושר וההגינות- קל וחומר העובדות!- מחייבים להודות כי מעולם לא גייס מי מראשי העיר הקודמים, עם כל הכבוד וההערכה לכולם, כספים בסדרי גודל כמו אלה שגייס ראש העיר בן שטרית למען הכדורגל בעיר".

בעירייה סיכמו ואמרו כי: "המאשימים את ראש העיר במצבה העגום של הקבוצה עושים זאת מטעמים פוליטיים אישיים ונקמניים. אותם אנשים, המשמיצים ומכפישים ללא לאות, אף שאין להם שמץ מושג על אודות מאמציו הבלתי נלאים של ראש העיר לסייע לקבוצה, מעולם לא קנו כרטיס למשחק ולא גייסו אגורה שחוקה למען הקבוצה", וסיימו בנימה אופטימית: "עדיין נותרו שמונה משחקים, וקיים סיכוי, גם אם קלוש, להישארות  הקבוצה בליגה. העירייה תמשיך להשקיע כל מאמץ אפשרי בהשגת כסף נוסף למען הקבוצה. יותר מזה היא אינה מסוגלת לעשות ולא הגון לדרוש ולצפות זאת ממנה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות