fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המעריצה מספר 1: "ג'סטין ביבר הוא החיים שלי"

הוד מויאל, מנצרת עילית היא מעריצה שרופה של ג'סטין ביבר ורוצה שילד הפלא יגיע שוב לישראל. "כל דמי הכיס שאני מקבלת מהסבים והסבתות הולכים על פוסטרים שרשראות, צמידים, עגילים, מחברות, והכל סביב ג'סטין"
הוד מויאל
הוד מויאל (צילום עצמי)

הוד מויאל  מנצרת עילית היא מעריצה שרופה של אליל הנוער ג'סטין ביבר. לאחרונה עשרות נערות התקבצו מול בניין עיריית תל אביב, והפגינו בקריאה לראש הממשלה בנימין נתניהו, שיפעל להבאתו של הזמר הנערץ עליהן להופעה שנייה בישראל. גם מויאל הייתה שם.

היא בת 12, תלמידת כיתה ו', בבית הספר כסולות בעיר, שמגדירה את עצמה כ"מעריצה מספר 1" של הזמר. "אנחנו מתות עליו, נפגשות לעיתים תכופות, מחליפות חוויות ורשמים, יש לנו קבוצה בפייסבוק, הכל סובב ג'סטין ביבר".

"רצינו שמישהו ישמע אותנו ונתניהו הוא האזרח מספר 1 בישראל. אנחנו מקוות שהוא ישמע את קולנו ויעזור להביא לארץ את העליל שלנו".

האהדה לג'סטין ביבר עולה לך הרבה כסף?

"כן. וזו ההזדמנות להודות להורים הנפלאים שלי זיוה ושי, שתומכים בשיגעון שלי. זה לא רק כרטיס להופעה שעלה 500 שקל ואבא שלי בא איתי. החיים שלי סובבים סביב ג'סטין. כל דמי הכיס שאני מקבלת מהסבים והסבתות הולכים על פוסטרים שרשראות, צמידים, עגילים, מחברות, והכל סביב ג'סטין. כל הקירות בחדר שלי מלאים פוסטרים שלו".

הוד מויאל
"רצינו שמישהו ישמע אותנו ונתניהו הוא האזרח מספר 1". הוד מויאל (צילום עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות