fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת הכדורסל של בנות הכפר מוקייבלה זכתה באליפות ליגת הקט-סל

מדובר בשיא היסטורי בתולדות קבוצת הקט-סל ממוקייבלה (כיתות ה'-ו'), אשר מסיימות במקום הראשון וזוכות באליפות מחוז הגלבוע, ללא הפסד, נותרו מחזורים לפני סיום הליגה
קבלו את האלופות ממוקייבלה
קבלו את האלופות ממוקייבלה

גאווה גדולה במועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות לאחר הכתרת אלופה ראשונה העונה למועדון, מבין הקבוצות המשחקות בליגות התחרותיות. המועדון המאגד בתוכו את כלל פעילות הכדורסל לילדים ונוער בגלבוע, השכיל לייסד ולהוביל פרויקט כדורסל מרגש בכפר מוקייבלה, כשיקוף לחזון החינוך בגלבוע, ובכך לקדש את החינוך לערכי שוויון וכבוד בין בני האדם, ולתרום משמעותית בטיפוח גאווה ותחושת שייכות לקהילת הגלבוע. השבוע, כשלוש שנים לאחר תחילת הפרויקט, נרשם הישג ראשון ופנטסטי לקבוצה ממוקייבלה.

קבלו את האלופות ממוקייבלה
קבלו את האלופות ממוקייבלה

מדובר בשיא היסטורי בתולדות קבוצת הקט-סל ממוקייבלה (כיתות ה'-ו'), אשר מסיימות במקום הראשון וזוכות באליפות מחוז הגלבוע, ללא הפסד, נותרו מחזורים לפני סיום הליגה. מי שמוביל את הפרויקט בכפר מקוביילה הוא המאמן באשיר קאסם (בן הכפר), שנשמע השבוע שמח במיוחד כאשר אמר: "זוהי קבוצה מרגשת ומסורה לכדורסל, אשר שמרה על הובלת טבלת ליגה למעשה מהרגע הראשון. בליגה בת 7 קבוצות, הפגנו רמה גבוהה והצלחנו לסגור עניין עוד בטרם הסתיימה הליגה הסדירה".

קאסם הזכיר כי זו אליפות מתוקה במיוחד כי היא מהווה פסגה לפרויקט ערכי-חינוכי שנולד במועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות, באמצעותו ביקשנו להנחיל את ערכי הספורט וערכי הגלבוע, עבור ילדי מוקייבלה. יחד עם קבוצת קט-סל כולל הפרויקט במוקייבלה גם קבוצה של נערות ב', ושל ילדות בכיתות ז'-ח'".

במוא"ז הגלבוע לא נותרו אדישים לנוכח ההישג המדהים וציינו בגאווה כי "להצלחה של המועדון בגילאי הקט-סל, יש לצרף את ההצלחה של שאר הקבוצות, וקבוצת חוגים שנותנות את הלב על המגרש. כאשר אנו רואים את השקעה. ברור לנו שהדור הנוכחי במוקייבלה הוא החלק המוביל והראשוני של הצלחת המועדון וביסוסו כמועדון מוביל בארץ, ובוודאי כמועדון מוביל במגזר הערבי!"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות