fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מדובר בכסף ציבורי ויש לנו אחריות כלפי כל שקל שיוצא מן הקופה"

ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, בשיחה עם הצוות הניהולי/ מקצועי, רגע לפני פתיחת העונה * "עשינו שינוי גדול להבריא את המועדון מהגירעונות הכבדים ואין לי שום כוונה לחזור לימי החשוכים", הבהיר
רונן פלוט, הסגנים ואנשי הצוות הניהולי/ מקצועי (צילום יצחק סולומון)
רונן פלוט, הסגנים ואנשי הצוות הניהולי/ מקצועי (צילום יצחק סולומון)

רגע לפני פתיחת העונה, כינס ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, את הצוות הניהולי מקצועי של המועדון ונתן להם את ברכת הדרך לעונה שבשער. "המועדון עבר כברת דרך ארוכה בשנתים האחרונות. המקום שאנחנו נמצאים בו כיום הוא הרבה יותר טוב מאשר באותה נקודת זמן לפני שנתיים, אין מקום להשוואה בכלל. קיבלנו מועדון מרוסק מבחינה כלכלית והיינו במרחק של צעד קטן מלרדת לתהום. עשינו שינוי גדול להבריא את המועדון מהגירעונות הכבדים ואין לי שום כוונה לחזור לימי החשוכים".

רונן פלוט, הסגנים ואנשי הצוות הניהולי/ מקצועי (צילום יצחק סולומון)
רונן פלוט, הסגנים ואנשי הצוות הניהולי/ מקצועי (צילום יצחק סולומון)

פלוט הוסיף ואמר: "אני מודה למאמן ולשחקנים על ההתחשבות והוויתורים שעשו. לא רק שלא העלינו להם את השכר אלא שהוא ירד השנה באופן משמעותי. רק ככה אפשר להבריא את הקבוצה. אני שמח על ההבנה שמגלה הנהלת הקבוצה והצעדים האמיצים שהיא עושה, כולל ההחלטה לבטל את מחנה האימונים בחו"ל על מנת לחסוך בהוצאות. צריך להבין שמדובר בכסף ציבורי ויש לנו אחריות כלפי כל שקל שיוצא מן הקופה".

פלוט ציין כי המנכ"ל גיל ברעם המנהל המקצועי רועי כהן, המאמן ירון הוכנבוים, מאמן השוערים אריק שמואלי ומנהל הקבוצה שרון סויסה, "עשו ככל שביכולתם על מנת להביא את הקבוצה למקום הטוב שבו היא נמצאת כיום ואני מעריך מאוד את פעילותם שבאה מהלב , מתוך אמונה שלמה ביכולת של הקבוצה והשחקנים".

פלוט אמר עוד כי "אנחנו עומדים בכל ההתחייבויות שלנו כולל תשלום משכורות בזמן ועמידה בתשלומים לספקים עד לשקל האחרון. זה בעיניי חשוב יותר מאשר הבטחות על הנייר שאין להם כיסוי. אני עומד מאחורי כל התחייבות שלי ולא מוכר אשליות. המועדון חשוב לי, הוא חשוב לעיר. אין לי ספק שהדרך נכונה וגם של תשתיות המגרש וחוויית הצפייה, שיזכו לטיפול יסודי. יש לנו תקציבים והתהליך בעיצומו" .

המנכ"ל גיל ברעם: "אני מודה לך ראש העיר רונן פלוט על כל מה שאתה עושה ונותן, דואג ומלווה באופן אישי את הקבוצה, זה לא מובן מאליו. אני שמח שהצלחנו לשמור על המשכיות, גאה שהצלחנו להשאיר כמעט את כל ההרכב ושיש לנו קבוצה מכובדת שמהווה דוגמה גם ברמה הארצית".

המאמן ירון הוכנבוים: "המשאלה שלנו, כשישבנו לפני חודש וחצי והתחלנו להתארגן לקראת פתיחת העונה, הייתה לשמור על המשכיות. כשנודע לי שהתקציב הצטמק פחדתי שלא נעמוד במשימה, אבל עשינו את זה והצלחנו להשאיר כמעט את כל ההרכב" .

המנהל המקצועי רועי כהן: "אם בשנה שעברה שחקנים היססו להצטרף לקבוצה, הרי שהשנה פונים אלינו ומתייחסים בצורה אחרת לגמרי. המועדון שלנו נחשב למכובד, מוביל, מסודר ומנוהל בצורה מצוינת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות