fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקן הפועל עפולה נקרא לצו שמונה

על המגרש הוא משחרר טילים לשער של היריבים. ברזומה הצבאי שלו הוא טכנאי טילים. החלוץ מתן נחמני, שחקן הפועל עפולה גויס ללחימה בעזה. "אם תהיה תקלה כלשהי בטילים, אני צריך לתת להם מענה, לטפל בבעיות, לתקן", הוא מסביר
מתן נחמיאס
משחרר טילים. מתן נחמיאס (צילום: לילך וייס)

שעות ספורות אחרי שכבש צמד לזכות הפועל עפולה במשחק גביע המדינה נגד חצור הגלילית בשישי שעבר, גויס שחקן עפולה, מתן נחמני (24), בצו שמונה, בגלל המלחמה בדרום. מסתבר שלנחמני יש מקצוע לא שגרתי: טכנאי טילי נ"ט.

"הקפיצו אותי בשעה 20:00, נסעתי ישר לבסיס המילואים שלי באזור המרכז", הוא משחזר, "למען האמת הייתי די מופתע שקראו לי. לא חשבתי, למרות שיש לי מקצוע מבוקש בצבא. פעם ראשונה בחיים שאני בצו שמונה", אומר החלוץ שרק לפני שנה השתחרר משרות צבאי סדיר.

מתן נחמיאס
משחרר הטילים. מתן נחמני(צילום: לילך וייס)

"במילואים אני עם החטיבה שלי בשטח. אם צה"ל יחליט להיכנס לעזה ותהיה תקלה כלשהי בטילים, אני צריך לתת להם מענה, לטפל בבעיות, לתקן". 
טרם יציאתו למילואים התקשר למאמן ירון הוכנבוים לעדכן אותו, אלא שהמאמן שומר שבת ולא עונה לטלפונים. במוצאי שבת נחמני כבר לא היה זמין. ביום ראשון הגיע הוכנבוים לאימון, ושאל את השחקנים אם שמעו מנחמני. "הוא טכנאי טילים בצבא", הפתיעו אותו.

נחמני, אתה בקשר עם הקבוצה?

"כן, דיברתי עם ירון, כולם מתקשרים אליי, שולחים הודעות, מחזקים אותי ומאחלים שאחזור הביתה בשלום. למזלי השבוע אין לנו ליגה, אני מקווה שהסיפור הזה יסתיים מהר ככל האפשר, ואהיה כשיר לשחק במשחק הקשה בעוד שבועיים נגד טבריה בחוץ".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות