fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קשר משפחתי

ג'וני טננבאום ודור כוכב חתמו השבוע בהפועל עפולה. טננבאום נשוי למעין לבית אלפסי, כוכב יוצא עם אלמוג אלפסי. ואביהן של הבנות הוא מנכ"ל הפועל נצרת עילית לשעבר.
ג'וני טננבאום ומעיין אלפסי
ג'וני טננבאום ומעיין אלפסי (צילום: עצמי)
דור כוכב ואלמוג אלפסי
דור כוכב ואלמוג אלפסי (צילום: עצמי)

כדורגלן הפועל עפולה, ג'וני טננבאום, חתם השבוע לעונה נוספת בקבוצה וימשיך להוביל את הקבוצה בליגה הלאומית. לצדו החתימה הפועל עפולה את החלוץ הצעיר דור כוכב, שהגיע מקבוצת הנוער של הפועל עפולה. בין השניים יש קשר, שבעתיד עשוי להיות משפחתי. טננבאום נשוי למעיין, כוכב יוצא עם אחותה, אלמוג, תיכוניסטית בת 18, תלמידת אורט שרת בנצרת עילית.

ועוד קשר לכדורגל: אביהן של שתי האחיות הוא אלי אלפסי, מנכ"ל הפועל נצרת עילית לשעבר. אלפסי, שמעורב בפוליטיקה המקומית בנצרת עילית, מסביר כי לא היה לו חלק בהגעתו של כוכב דווקא להפועל עפולה. "זו החלטה שלו, הוא לא התייעץ אתנו, גם ממכבי חיפה כיוונו אותו לעפולה למרות שהיו לו הצעות נוספות, גם מליגת העל", אומר אלפסי, "הסברתי לו שזה מועדון מכובד, הוא משרת במחנה עמוס וזה מתאים לו מכל הבחינות".

ג'וני טננבאום ומעיין אלפסי
ג'וני טננבאום ומעיין אלפסי (צילום: עצמי)

 לא קשה לנחש על מה תדברו בארוחות ליל שבת
"אני יכול להגיד לך שהכדורגל תופס כבר שנים מקום של כבוד בארוחות ליל שבת. אל תשכח שאני שימשתי כמנכ"ל הפועל נצרת עילית והבן שלי עמירן שיחק בקבוצה והאחים של אשתי היו כדורגלנים, אחד מהם הוא אבישי ג'אנו שיחק בנבחרת ישראל".

תהפוך לאוהד הפועל עפולה?
"גם הפועל עפולה וגם הפועל נצרת עילית".

ג'וני טננבאום, שלאחרונה החל לעבוד במחלקת הפיקוח בעיריית עפולה, נשוי למעין כבר שנתיים. מעיין עובדת בחברה בינלאומית ביקנעם, והיא בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במשפטים. "אשתף פעולה עם הגיס שלי לעתיד, מצחיק לאן הכדורגל מגלגל אותך", הוא אומר בחיוך, ומודה כי "דור התייעץ איתי לפני שחתם בעפולה, בסך הכל לא היה יותר מדי קשה לשכנע אותו כי הוא הגיע בעונה שעברה להמון משחקים שלנו, ראה את התנאים המצוינים שלנו, הבין שהפועל עפולה זה בית חם".

הכתבה המורחבת בסופ"ש בידיעון עפולה

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות