fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקראת הסיבוב השני בעפולה: יש עתיד עם אלקבץ

תנועת יש עתיד בעפולה בראשות גדעון פורת ואביי דג׳ן הצהירה על תמיכה באבי אלקבץ בסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית עפולה
אבי אלקבץ וסיעת יש עתיד בעפולה (צילום: עצמי)
אבי אלקבץ וסיעת יש עתיד בעפולה (צילום: עצמי)

ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, קיבל דחיפה משמעותית לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה, עם הצהרת תנועת יש עתיד עפולה בראשות גדעון פורת ואביי דג׳ן על תמיכה במועמדותו של אלקבץ.

אלקבץ בירך את אנשי סיעת יש עתיד על החלטתם להצטרף אליו והצהיר כי בקדנציה הבאה בראשותו ישמש גדעון פורת יו״ר וועדת איכות הסביבה ואילו אביי דג׳ן יהיה נציגו מול העדה בעיר.

גדעון פורת סיפר על החיבור החשוב וארוך השנים שלו עם העדה האתיופית, ולראייה חתם על הסכם רוטציה עם מספר 2 שלו אביי דג׳ן. עוד הוסיף ואמר, כי הוא שמח ללכת עם ראש עיר שמכבד תהליכים דמוקרטיים ומבחינתו החיבור עם אלקבץ הוא טבעי. לסיום ביקש מכל תומכיו לצאת ולהצביע אלקבץ ביום הבחירות ביום שלישי הקרוב. אביי דג׳ן אמר שישים דגש בקדנציה הבאה על קידום העדה ובעיקר על הדור הצעיר וקידומו לעתיד.

רגע אחרי החתימה, סיכם חבר הכנסת רונן הופמן בן העיר עפולה ואמר שכילד חונך במרכזים הקהילתיים אותם ניהל גדעון פורת והוא שמח על שיתוף הפעולה עם אלקבץ.

יש לציין, כי מלבד יש עתיד, התחברו לאלקבץ סיעות נוספות וביניהם ש״ס (צורי כהן), עפולה ביתנו (בוריס יודיס), למען עפולה (יהודה אלמקייס), הבית היהודי (חביב פרץ), צעירים בוחרים עפולה (אייל כץ ויוסי אסרף) ופעילים מרכזיים במטה דוד סויסה.

אבי אלקבץ וסיעת יש עתיד בעפולה (צילום: עצמי)
אבי אלקבץ וסיעת יש עתיד בעפולה (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות