fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל שיווק בניין B בפרויקט "ישראלה" מקבוצת סלע הנדסה

פרויקט "ישראלה" בעפולה, הינו פרויקט איכותי שנבנה בסטנדרטים שונים מהסטנדרטים הנהוגים באזור. בנייתו של בניין B אמורה להסתיים לקראת סוף שנת 2014
בננין A בפרויקט "ישראלה" לצד בניין B (צילום: יח"צ)
בננין A בפרויקט "ישראלה" לצד בניין B (צילום: יח"צ)

במהלך חג החנוכה, סיימה קבוצת סלע הנדסה את הקמת בניין A בפרויקט "ישראלה" ומיד החלה בשיווק בניין B, הכולל 9 קומות, כשבכל קומה 3 דירות וממוקם בסמוך לבניין A . בנייתו של בניין B אמורה להסתיים לקראת  סוף שנת 2014.

פרויקט "ישראלה" בעפולה, הינו פרויקט איכותי שנבנה בסטנדרטים שונים מהסטנדרטים הנהוגים באזור. רובע עמק יזרעאל צופה על גבעת המורה והר תבור וממוקם בקרבה למרכז קניות G, בית חולים העמק, קאנטרי, ספרייה וקונסרבטוריון למוסיקה.

בננין A בפרויקט "ישראלה" לצד בניין B (צילום: יח"צ)
בננין A בפרויקט "ישראלה" לצד בניין B (צילום: יח"צ)

בפרויקט דירות 4 חדרים בשטח של 107 מ"ר נטו עם מרפסת של 12.5-20 מ"ר ודירת 5 חדרים בשטח של 126 מ"ר נטו עם מרפסת של 12.5-20 מ"ר. כמו כן ,בפרויקט דירות גן של 4 ו-5 חדרים הכוללים גם גינות צמודות. בקומות העליונות דופלקסים בני 5 ו-6 חדרים. דירת 5 חדרים בגודל של 147 מ"ר נטו עם 21 מ"ר מרפסת ו-80 מ"ר מרפסת גג . דירת 6 חדרי בגודל 170 מ"ר עם 21 מ"ר מרפסת ו-93 מ"ר מרפסת גג. לכל דירה מחסן וחניה.

הבעלים של סלע הנדסה אבי סלע: "ישנה התעניינות רבה בכל הקשור בעפולה בכלל ובפרויקט הבנייה 'ישראלה' בפרט. הקרבה לכביש 6 ולכבישים מרכזיים בלב רובע יזרעאל ויתרה מכך הקרבה לתחנת הרכבת מהווים יתרון גדול. בנוסף פרויקט הבנייה 'ישראלה' נמצא בסמיכות לפארק העירוני המהווה ריאה ירוקה בלב השכונה. הנני מאמין כי פרויקט רובע יזרעאל יהיה פרויקט הדגל של העיר עפולה וכל האזור ותוך חודשים ספורים ערך הנכסים שנרכשו יהיה גבוה בלפחות 10%".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות