fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד תושב עפולה בגין גרימת מוות ברשלנות

על פי החשד, תושב עפולה לא הבחין באם ובנה אשר החלו לחצות את הכביש על מעבר חצייה ופגע בהם. הוגשה בקשה לפסילת הנאשם מלהחזיק רישיון נהיגה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

פרקליטות מחוז הצפון, הגישה לבית המשפט לתעבורה בנצרת כתב אישום נגד תושב עפולה בן 22 בגין ביצוע עבירות של גרם מוות ברשלנות, גרם חבלה לאדם ואי מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חצייה.

על פי עובדות כתב האישום, ביום 20.9.13 סמוך לשעה 08:40, נהג הנאשם ברכבו באחד מרחובות עפולה. באותו הזמן, אישה ובנה כבן 5, צעדו ברחוב בו נהג הנאשם והגיעו למעבר החצייה, מימין לשמאל כיוון נסיעת הנאשם.

הנאשם התקרב, תוך נהיגת הרכב, למעבר החצייה, האט את מהירות נסיעתו ואף עצר לפני מעבר החצייה על מנת לאפשר להולכת רגל אשר חצתה את הכביש, לסיים את החצייה.

כאשר הולכת הרגל סיימה את חציית הכביש, נסע הנאשם קדימה תוך ביצוע פנייה ימינה לכיוון תחנת אגד עפולה, וזאת מבלי להסתכל על הנעשה במעבר החצייה ובסביבתו ולא הבחין באם ובנה אשר החלו לחצות את הכביש על מעבר החצייה ואף התקדמו כשני מטרים בתוך הכביש, ופגע בהם.

כתוצאה מהתאונה, הילד נפגע באורח אנוש ונגרמו לו חבלות קשות בראשו עם נזק מוחי. הוא הובהל לבית חולים העמק בעפולה, שם בוצעה בו החייאה ובהמשך הועבר לבית החולים לילדים מאייר בחיפה, שם בוצעו ניתוח וטיפולים נוספים. ביום 1.10.13 נפטר הילד מפגעיו. אמו של הילד המנוח, נחבלה באורח קשה והיא נזקקה לטיפול רפואי ולאשפוז למשך 8 ימים ולהמשך טיפול סיעודי ממושך.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לפסילת הנאשם מלהחזיק רישיון נהיגה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות