fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: שלמה מליחי השיק את סלוגן הבחירות שלו

''הכי טוב לעפולה'', הוא הסלוגן ששלמה מליחי מקווה שיביא לו המלחה בבחירות הקרובות למועצת העיר עפולה
שלמה מליחי (צילום עצמי)
שלמה מליחי (צילום עצמי)

ממלא מקום ראש העיר עפולה, שלמה מליחי, השיק השבוע את סלוגן הבחירות שלו, שילוב של חזון ועשייה, הצבת מטרות ויעדים, והוצאתם לפועל.

שלמה מליחי (צילום עצמי)
שלמה מליחי (צילום עצמי)

מליחי אשר היה שותף לפיתוח העיר בארבע וחצי השנים האחרונות, הוביל מהלכים ותהליכים הנמצאים במצבי פיתוח בדרגות שונות. סבור כי ישנם נושאים שטופלו באופן ראוי וישנם נושאים הטעונים שיפור והתייחסות משמעותית אחרת אותה בכוונתו להעניק עם שותפיו.

"הכי טוב לעפולה", מבהיר מליחי "זו האמת שלי, עשינו טוב ,פיתחנו ,יצרנו ,בנינו. היו כמובן גם דברים שלא טופלו על ידי הגורמים האחראים באופן , עם סיעה חזקה, משמעותית, שתהווה לשון מאזניים נתקן את הדרוש תיקון ,נוביל תהליכי התפתחות בעוצמה רבה יותר".

מליחי אשר יחד עם צוות מוביל החליט לייסד ולהקים תנועה חדשה עומד נפעם ונרגש אל מול  התגייסות  הציבור לגווניו השונים. "כולי  עסוק בעשייה התנדבותית למען הציבור בעפולה, ידעתי על ההערכה שהציבור  רוחש  לעשייתי, רק לא ידעתי עד כמה, זה פשוט מפעים ומרגש כל יום מחדש לשמוע מאנשים שמצפים לי, שמאמינים בדרכי, שבטוחים שאפשר וצריך לשנות, הם הרוח הגבית שלי, ועבורם החלטתי להקים את המפלגה", אומר מליחי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות