fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עם כל הכבוד לליגה ב', ראיתי שם דברים שלא קשורים לכדורגל"

אדהם זועבי חוזר לאסי גלבוע כעוזר מאמן ומסביר את החלטתו לחזור אחורה לאחר שכבר שימש כמאמן ראשי
חטיב ועוזר המאמן אדהם זועבי (צילום חגאג רחאל)
מימין עוזר המאמן אדהם זועבי (צילום חגאג רחאל)

"אף פעם לא עזבתי את אסי גלבוע", מסביר אדהם זועבי, שמונה לעוזר המאמן ויעבוד תחת פאיד חסון, "אמנם בעונה עברה עזבתי, אבל תמיד הייתי בקשר, התייעצנו, שוחחנו וגם עזרתי לבוגרים ולמחלקת הנוער, תמיד הייתי קרוב לעניינים".

חטיב ועוזר המאמן אדהם זועבי (צילום חגאג רחאל)
מימין עוזר המאמן אדהם זועבי (צילום חגאג רחאל)

זועבי, שהרגיש כי מיצה את עצמו בתפקיד העוזר ומאמן קבוצת הנוער, יצא בעונה שעברה לדרך עצמאית בהפועל סנדלה מליגה ב'. "אסי גלבוע הם כמו משפחה שלי וממשפחה אי אפשר להתנתק. ההנהלה פנתה אלי וגם המאמן פאיד חסון, שרצה מאוד שאהיה אתו ומכאן הדרך הביתה הייתה סלולה".

זועבי טוען כי החזרה לתפקיד העוזר אינה דריכה במקום בקריירת האימון שלו. "אני לא רואה את זה כירידה, להיפך, כל אחד היה רוצה לעבוד באסי גלבוע, אני חושב שזו החלטה טובה, ויש גם את השיקול האישי משפחתי, הילדים שלי משחקים בקבוצות הצעירות של מכבי חיפה ויהיה לי יותר קל להיות אתם".

לדברי אדהם זועבי: "היו לי הצעות מליגה ב', אבל אני מעדיף להיות עוזר בליגה א', עם כל הכבוד לליגה ב', ראיתי שם דברים שלא קשורים לכדורגל וזה לא קשור לקבוצה בה עבדתי, הליגה הזו היא לא מה שציפיתי ומה שחיפשתי, לכן עדיף מבחינתי לעבוד באסי גלבוע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות