fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על פתק הבחירות נרשם: "חולים עליך רונן פלוט"

מסתבר שהיו כמה תושבים שחמדו לצאן והחליטו להשתעשע ובמקום לשלשל לקלפי פתק לבן ריק כתבו עליו הגיגים בהם הביעו את אהבתם והערכתם לראש העיר המכהן. "אני חולה עליך", כתב אחד המצביעים בפתק שנמצא בתוך המעטפה הצהובה "אתה תותח" נכתב בפתק אחר והיו גם פתקים שהגדירו את פלוט כמושיע של העיר.
שביעות רצון גבוהה. ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

בוועדת הבחירות של נצרת עילית, הופתעו למצוא פתקים לבנים עם כתב יד של מצביעים: "חולים עליך רונן, אתה תותח, המושיע של העיר".

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

תושבי נצרת עילית לא היו צריכים להתלבט יותר מדי במי לבחור לראשות העיר. ראש העיר רונן פלוט היה מועמד יחיד ובהעדר מתמודדים נוספים, התושבים היו צריכים להצביע בעדו (פתק צהוב הנושא את שמו) או נגדו פתק לבן").

אלא שמסתבר שהיו כמה תושבים שחמדו לצאן והחליטו להשתעשע ובמקום לשלשל לקלפי פתק לבן ריק כתבו עליו הגיגים בהם הביעו את אהבתם והערכתם לראש העיר המכהן. "אני חולה עליך", כתב אחד המצביעים בפתק שנמצא בתוך המעטפה הצהובה "אתה תותח" נכתב בפתק אחר והיו גם פתקים שהגדירו את פלוט כמושיע של העיר.

הפתקים הלוו נפסלו כמובן ולמרות המילים החמות והפרגון לראש העיר פלוט, הם לא נספרו במניין הקולות שהצביעו בעבורו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות