fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על המסלול

נורית קרשוילי, תלמידת כיתה ד' בבית ספר כרמל בנצרת עילית הגשימה את החלום לדגמן על המסלול בגדי ילדים של המעצב המוביל ירון מינקובסקי
נורית מדגמנת (צילום עצמי)
נורית מדגמנת (צילום עצמי)

במסגרת שיתוף הפעולה של בית הספר היסודי כרמל בנצרת עילית, עם עמותת וראיטי שמלווה תלמידים עם צרכים מיוחדים הוחלט  להגשים את חלומה של נורית להיות דוגמנית. נורית, תלמידת כיתה ד', בעלת צרכים מיוחדים, הוזמנה ליום מהסרטים שאורגן על ידי  וראיטי בצפון בהובלת מעצב האופנה ירון מינקובסקי ובתו אורי בת ה- 14 שעיצבה יחד אתו את כל הבגדים לתצוגת האופנה.

"נורית הוזמנה ליום מפנק, אספתי אותה ב- 8:00 בבוקר והתחלנו את היום בארוחה מפנקת, המשכנו בחנות הבגדים GAP  לרכישת בגדים ונעלים ועשינו שופינג שכולו מתנה לילדה", סיפרה מנהלת בית הספר נורית יעקוב שליוותה את המיזם באופן אישי.

נורית מדגמנת (צילום עצמי)
נורית מדגמנת (צילום עצמי)

בסיום השופינג  הגיעה מאפרת מקצועית והכינה את נורית לצילומי בוק. בהמשך הגיעו דוגמנויות מקצועיות ומלכות יופי במיל' שאופרו יחד עם נורית על ידי מאפרים מקצועיים מבית הספר של רווית אסף . שיאו של היום היה ההשתתפות של נורית בתצוגת האופנה כאשר היא מלווה במלכת היופי קארין עליה ובנערת ישראל ים קספרס אנשל "היה כיף", סיכמה נורית את החוויה יוצאת הדופן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות