fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

״למשחק לא היה ערך ספורטיבי״

בהפועל נצרת עילית כועסים על השופט שהחליט אתמול לקיים את משחק החוץ נגד מכבי הרצליה למרות מזג האוויר הסוער ותנאי המגרש הגרועים
המגרש בהרצליה אתמול. מנסים לייבש השלוליות (צילום: רונן מרקו)

בהפועל נצרת עילית מעלה טענות קשות אל איגוד השופטים והשופט אורן סימיאן, בעקבות החלטתו לקיים אתמול (שבת) את המשחק נגד מכבי הרצליה, בגשם סוחף ובמגרש מוצף. ״למשחק לא היה ערך ספורטיבי״, הם טוענים.

המגרש בהרצליה אתמול. מנסים לייבש את השלוליות (צילום: רונן מרקו)

לטענת מנכ״ל נצרת עילית, גיל ברעם, ״בריאות השחקנים צריכה להיות בראש סדר העדיפויות, ולצערי השופט לא הפעיל שיקול דעת. אם הרצליה לא הייתה עולה. ליתרון מוקדם הוא לא היה מסיים את המשחק, אבל מכיוון שהתוצאה הייתה לטובתם הוא לא הפעיל שיקול דעת״.

בנצרת עילית טוענים כי מבקר איגוד השופטים, מאיר לוי, שישב ביציע, היה צריך ללחוץ על השופט להפסיק את המשחק. "לפני שנתיים מאיר לוי לא התחיל משחק בית שלנו נגד נס ציונה עד שלא הבאנו כבאית בעלות של 4000 שקלים לשאוב את המים. אתמול השופט הסתפק בשני אנשים עם מגבים, שגרמו יותר נזק לדשא וכמובן לא שאבו את כמויות המים האדירות שהיו ספוגות בכר הדשא״, טוען המנכ״ל ברעם.

באיגוד השופטים דחו את טענות אנשי נצרת עילית וטענו כי למרות תנאי מזג האוויר הקשים לא היתה הצדקה לפסול את המגרש בהרצליה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות