fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קלושים הסיכויים שניר דוידוביץ יגיע להפועל נצרת עילית

דוידוביץ אומנם קיבל את תפקיד מאמן השוערים של מחלקת הנוער בחיפה, אבל לא הוסדר איתו סכום כספי. שחקן בקבוצה: "נראה לך שניר יקום ב-7:00 בבוקר לאימון בנצרת עילית?"
ניר דוידוביץ וגיל ברעם
ניר דוידוביץ וגיל ברעם (צילום עצמי)
ניר דוידוביץ וגיל ברעם
ניר דוידוביץ וגיל ברעם (צילום עצמי)

הפועל נצרת עילית קיימה שבוע אימונים שני, מחנה האימונים כבר בפינה, ולקבוצה אין עדיין מאמן שוערים. בנצרת עילית ממתינים למוצא פיו של השוער הבינלאומי לשעבר, ניר דוידוביץ, שפרש בתום העונה החולפת מפעילות סדירה, ומונה למאמן השוערים במחלקת הנוער של מכבי חיפה.

ביום ראשון נפגש המנכ"ל גיל ברעם עם מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, וביקש ממנו לקדם את המהלך. דוידוביץ עצמו שהה במחנה אימונים לשוערים בו הדריך בצוותא עם יעקב אסייג, מאמן השוערים של בני יהודה.

"לא קל לו לעשות סוויץ בראש", אומר גורם בחיפה, "ממעמד של כוכב שמקבל משכורת קבועה של עשרות אלפי שקלים בחודש, למאמן שוערים שנאבק על המשכורת שלו". המנכ"ל גיל ברעם: "הכל בידיים שלו, הוא צריך להבין שלא יוכל להרוויח כמאמן שוערים את מה שהרוויח כשחקן פעיל".

מקורבים לשחקן ציינו כי דוידוביץ אומנם קיבל את תפקיד מאמן השוערים של מחלקת הנוער בחיפה, אבל אף אחד עדיין לא ירד אתו לפרטי פרטים והסביר לו בדיוק כמה ישתכר. "הוא לא יודע כמה ירוויח במכבי חיפה כדי לדעת כמה השלמה הוא צריך לבקש בנצרת עילית", אומרים בקבוצה.

יחד עם זאת בנצרת עילית ריאלים. "מחר הוא יכול לבוא לבקש X כסף, זה אומר שנוכל לעמוד בדרישות שלו?", תוהה המנכ"ל ברעם, "זה בסדר, זכותו להפציץ דרישות בשמיים, אבל השאלה היא האם אנחנו מסוגלים לשלם אותם".

היו שאמרו ששחקן שהתרגל לעבוד שלוש שעות ביום, לא ימהר לנסוע מדי יום לאימונים בנצרת עילית. "השבוע ביקש המאמן אלדד שביט מהשחקנים להגיע לאימון ב- 8:30 בבוקר. נראה לך שניר היה קם בשעה 7:00 בבוקר בגלל אימון בנצרת עילית?", שואל שחקן בקבוצה.

בינתיים ממשיכים השוערים מאיר כהן וגיל אופק להתאמן ללא מאמן שוערים. "אם זה יסתדר עם ניר, אשמח מאוד שהוא יהיה אצלנו, אם לא, אחפש אופציות אחרות".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות