fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוכנו של אברהים בסיט דורש עמלת סוכן

כועס על השחקן שסגר בנצרת עילית בסיום העונה שעברה ללא ידיעתו. המנכ"ל גיל ברעם: "שיסגור עם בסיט מה מגיע לו ומה לא. אני לא צד בעניין"
אברהם בסיט
הקבוצה לא צד בעניין. אברהם בסיט (צילום: חגאג רחאל)

סוכנו של החלוץ הגנאי אברהים בסיט כועס על הנהלת הפועל נצרת עילית. לטענת הסוכן, הקבוצה סגרה עם השחקן את תנאיו לעונה הנוכחית, רגע לפני שטס חזרה לגאנה לחופשת מולדת, בעוד שלטענתו הייתה צריכה לשבת אתו. הסוכן דורש את העמלה המגיעה לו. הסוכן טען כי הוא חתום על הסכם ייצוג עם אברהים בסיט עד חודש ספטמבר הקרוב. כאשר בסיט סיכם את תנאיו עם המנכ"ל, גיל ברעם, הוא טען כי אין לו סוכן וכי הוא רשאי לסגור לבד.

המנכ"ל ברעם בתגובה: "כשישבתי עם בסיט הוא אמר שאין לו סוכן, עכשיו הסוכן טוען שיש ביניהם חוזה. הסוכן אומר שיש לו חוזה עם בסיט אז שידבר אתו ולא איתי. שיסגור עם בסיט מה מגיע לו ומה לא. אני לא צד בעניין".

אגב, אברהים בסיט, ממשיך ללחוץ על ראשי נצרת עילית להביא לקבוצה את חברו, החלוץ הגנאי עוסמן בשירו, ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקווה, וכעת נותר ללא קבוצה. כרגע בנצרת עילית מעדיפים למצות אופציות אחרות, ובשירו לא נמצא לפחות בשלב זה על הכוונת. במבחן מאמץ שערכו השחקנים התגלה כי בסיט הוא בעל הכושר הטוב ביותר בקבוצה יחד עם ליעד אלמליח.

אברהם בסיט
הקבוצה לא צד בעניין. אברהם בסיט (צילום: חגאג רחאל)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות