fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: מנהל הקבוצה נגד הצוות המקצועי

שרון סויסה זעם על הדלפת נתוני השחקנים לתקשורת, בטרם הוא והשחקנים ראו אותם * "אמרתי שזה עצוב ששחקנים צריכים לקרוא בפייסבוק על הנתונים שלהם וזה ממש לא מקצועי ואפילו עצוב * ואיך מבזבזים 3000 שקל בקלות
כועס. שרון סויסה (צילום חגאג רחאל)

[one_fourth]שרון סויסה (צילום עצמי)שרון סויסה (צילום עצמי)[/one_fourth][three_fourth_last]מנהל קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית, שרון סויסה, זעם על הצצות המקצועי של הקבוצה, לאחר שנתוני הכושר הגופני של השחקנים במשחק ביום שישי נגד הפועל מרמורק הודלפו לתקשורת בטרם הגיעו לידיו ולידי השחקנים. סויסה שוחח בנושא עם המנהל המקצועי ומחה על הדברים. אגב, מי שאחראי על הנתונים הוא מאמן הכושר, שרון כץ.

שרון סויסה: "דיברתי עם רועי, הבהרתי שזה לא תקין ולא מקובל עלי כמנהל קבוצה, אמרתי לו שזה עצוב ששחקנים צריכים לקרוא בפייסבוק על הנתונים שלהם וזה ממש לא מקצועי ואפילו עצוב. רועי הבטיח לטפל בנושא ואני מאמין שהוא יעשה סדר".

ובנושא אחר: הקבוצה התאמנה בשבוע שעבר 3 פעמים במגרשי אתו"ס בחיפה, בעלות של 1000 שקל לאימון ובעלות כוללת של 3000 שקל, למרות שהקבוצה בפגרה ולמרות שאימון יום ראשון היה אימון שחרור קל. "לא היה קורה אם היו עושים אמבטיה וג'קוזי בגרין וחוסכים כסף, אבל כנראה שיש אנשים שמתאים להם להתאמן בחיפה", אומר גורם במועדון.

יש לציין שהשבוע הקבוצה חזרה להתאמן במגרש האימונים בגרין.

[/three_fourth_last]

המנהל המקצועי, רועי כהן, אמר בתגובה: "האמת שהתוכנית הזו נקבעה לפני חודש וחצי (כשידענו שיש שזרוע והיינו צריכים לשריין מגרש), הכסף כבר שולם מראש ואם היינו יודעים אז שאנחנו כאלה פצועים וחבולים בהחלט היינו לוקחים בחשבון נתון שכזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות