fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעוקלים

מגן העבר עמירן אלפסי עיקל את חשבון הבנק של הפועל נצרת עילית, לאחר שלא עמדה בפסק דין של בית הדין לעבודה לשלם לו כ- 40 אלף שקל
אלפסי שני משמאל בתקופה בה שיחק בקבוצה (צילום: יצחק סולומון)
אלפסי שני משמאל בתקופה בה שיחק בקבוצה (צילום: יצחק סולומון)

חשבון הבנק של הפועל נצרת עילית מעוקל, בשל חוב כספי של כ-40 אלף שקלים, למגן העבר עמירן אלפסי. כזכור אלפסי תבע את הקבוצה על יותר מ-100 אלף שקלים, בית הדין לעבודה קבע שהקבוצה תשלם לו כ-40 אלף שקלים, אך הקבוצה לא עמדה בפסק הדין. המנכ״ל גיל ברעם: ״אין לנו כסף לשלם, מה רוצים שנעשה? אם הם רוצים לפרק את המועדון- בבקשה. אחר כך הם לא יראו את הכסף לעולם״.

אלפסי שני משמאל בתקופה בה שיחק בקבוצה (צילום: יצחק סולומון)
אלפסי (שני משמאל) בתקופה בה שיחק בקבוצה (צילום: יצחק סולומון)

ברעם הביע תמיהה על כך ש"אנשים שהתפרנסו מהמערכת מנסים לפגוע בה״. יצוין כי עמירן אלפסי ואביו, המנכ״ל לשעבר אלי אלפסי, כלולים בהסדר הנושים של הקבוצה. ברעם עשה השבוע מאמצים רבים לשלם לשחקנים לפחות משכורת אחת מבין השתיים שהוא חייב להם.  הבלם אלירן חודדה, ביקש להנחית את חבריו לאחר הניצחון בדרבי על מכבי אחי נצרת ואמר להם: ״אם לא תהיה המשכיות, רצף של ניצחונות, כאילו לא עשינו כלום. חייבים להמשיך במומנטום".

בנצרת עילית קיבלו באכזבה רבה את הניצחון של הפועל טבריה על האחרונה בטבלה, הכח רמת גן. "אין מה לעשות, כנראה שיגזר עלינו להילחם על חיינו בליגה עד הסוף", אומר שחקן בקבוצה. בנצרת עילית קיוו למעידה של טבריה ולפתיחת פער ממנה.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות