fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא רוצים עסק עם אוהדי עפולה לטוב ולרע"

אוהדי אסי גלבוע נגד האיחוד עם הפועל עפולה וזה לא חדש. "אנחנו לא רוצים איחוד בשום פנים ואופן", מבהיר ציון חנוך, מראשי האוהדים
ציון חנוך
ציון חנוך (צילום עצמי)
ציון חנוך
ציון חנוך (צילום עצמי)

אוהדי אסי גלבוע לא מוכנים לשמוע על איחוד עם השכנים מעפולה. כ- 200 אוהדים הביעו את דעתם בצורה נחרצת במשחק הבית האחרון. "אנחנו לא רוצים איחוד בשום פנים ואופן", מבהיר ציון חנוך, חייל בן 20, מראשי האוהדים של אסי גלבוע, שמבהיר: "אני ואלעד כהן מנהלים את חוג האוהדים. כולם נגד האיחוד, רוצים לשמור על הצביון של הקבוצה".

ציון חנוך מעיד על עצמו ש"מגיל צעיר אני אוהד את הקבוצה", ומבהיר כי איחוד עם עפולה, פירושו נישואים לזמן קצר. "זה לא יחזיק מעמד, זה לא יכול להחזיק מעמד, זה לתקופה מוגבלת בלבד, זה סיפור שנצא ממנו בנזק, חלשים, אני מאמין שגם אוהדי הפועל עפולה לא רוצים איחוד".

זה לא כך תלוי בכם, זה עתיד להיסגר בין ראשי היישובים
"אני לא רואה מצב שדני עטר לא יתחשב בנו. אני יכול להבטיח שברגע האמת אוהדי אסי גלבוע לא ישבו בשקט. נצא להפגנות, נעשה כל מה שצריך ועל פי החוק כדי למנוע את האיחוד. לא רוצים עסק עם אוהדי עפולה לטוב ולרע".

יש לך מסר לראש המועצה דני עטר?
"אנחנו אוהבים את דני, מודים לו על התמיכה באסי גלבוע במשך שנים, הרבה בזכותו הקבוצה הגיעה לאן שהגיעה, אבל מבקשים ממנו בכל לשון של בקשה לשמור על הזהות של הקבוצה, כי היא חשובה לנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות