fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתפס עם קילו קנאביס, הודה – אך לא הורשע

שופטת שדנה בתיק, החליטה להתחשב בתסקיר שירות המבחן, בעברו הנקי של הנאשם, גילו הצעיר ותחילת דרכוהתעסוקתית, ובעיקר מהעובדה כי השתמש בסם כמזור לכאביו, עקב מחלת הקרוהן ממנה הוא סובל.
המעבדה שנתפסה בחצר הבית (צילום: דוברות מחוז חוף)
המעבדה שנתפסה בחצר הבית (צילום: דוברות מחוז חוף)

צעיר בשנות ה-20 לחייו נתפס כשהוא מגדל בקיבוצו שבצפון 9 שתילי קנאביס בגובה של כמטר, במשקל כולל של למעלה מקילו. בנוסף, הואשם הצעיר באחזקת קנאביס במשקל 30.45 גרם בביתו  – כמות העולה פי שלושה על הכמות הנחשבת לשימוש עצמי.

המעבדה שנתפסה בחצר הבית (צילום: דוברות מחוז חוף)
המעבדה שנתפסה בחצר הבית (צילום: דוברות מחוז חוף)

נגד הצעיר הוגש כתב אישום חמור על גידול, ייצור והכנת סמים מסוכנים, וכן החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית. הצעיר הודה במעשיו חרף כך, הסתיים משפטו ללא הרשעה וללא קנס.

השופטת שדנה בתיק, החליטה להתחשב בתסקיר שירות המבחן, בעברו הנקי של הנאשם, גילו הצעיר ותחילת דרכו התעסוקתית, ובעיקר מהעובדה כי השתמש בסם כמזור לכאביו, עקב מחלת הקרוהן ממנה הוא סובל.

עו"ד ראובן מלאך שייצג אותו, חשף במהלך המשפט ראיות לכך שהנאשם פעל להשגת רישיון לקנאביס רפואי עקב מחלתו, הליך שלוקח זמן, ושבסופו של דבר אף הסתיים בהצלחה – כחודשיים לאחר שנתפס בגידול הסם.

לפיכך, ציינה השופטת, שלמרות שהצעיר הודה במעשיו, היא נוקטת בצעד חריג ויוצא דופן, ופוסקת על אי הרשעה, מטעמי שיקום וצדק. במסגרת פסק דינה פסקה השופטת לצעיר עבודות שירות לתועלת הציבור, בהיקף של 200 שעות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות