fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניהו לז'קי לוי: "אתה אח שלי, ביחד נגרום לבית שאן להמריא"

רוה"מ נתניהו אמר בכנס תמיכה ענק בז'קי לוי: "אמרתי לז'קי, למה אתה רוצה לחזור לבית שאן? כל עתידך לפניך והוא אמר לי: "ביבי, אני פשוט אוהב את העיר הזאת" * לוי: "אדוני רוה"מ, בית שאן אוהבת אותך"
נתניהו בבית שאן (צילום יחצ)
נתניהו בבית שאן (צילום יחצ)

כנס בחירות ענק של ז'קי לוי שהתקיים במוצ"ש במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו הסתיים בהתחייבות משמעותית של רוה"מ ללוי: "אני לצדך ואעזור לך בכל כוחי כשתתמנה לראש העיר".

ראש הממשלה נתניהו היה השבוע ההצגה הכי לוהטת בבית שאן. הגעתו לעיר יצרה פקקי ענק בכניסה לאזור התעשייה באולמי 'אצולת העמק כאשר עשרות מאוכזבים נאלצו לחזור לבתיהם בעקבות העומס. את האירוע פתח יו"ר הבית היהודי מוריס מיארה שאמר: "ממשלת ישראל עומדת מאחורי ז'קי לוי, זה כולל את שרי הליכוד ואת שרי הבית היהודי, כולנו צריכים לעשות מהפך ולהצביע לז'קי לוי ולרשימה המאוחדת שלנו".

נתניהו בבית שאן (צילום יחצ)
נתניהו בבית שאן (צילום יחצ)

ז'קי לוי סיפר בכנס על הפעם הראשונה שנתניהו הגיע לבית שאן בהיותו ראש עיר בשנת 2005: "טיפסנו על תל בית שאן, הוא הסתכל מסביב ואמר לי: ז'קי, אנחנו נביא רכבת לבית שאן'. אח"כ הוא הסתכל על אתר העתיקות ואמר שכאן יהיה חיזיון אורקולי. את שניהם הוא ביצע. נתניהו עמד מאחוריי בנושא הטבת המס, סייע לי בהקמת שכונת קריית רבין, ביקש ממני להתמודד לכנסת ומינה אותי לסגן שר, שם עזר לי בהחזרת פרויקט שיקום שכונות. כשהחלטתי לשוב להתמודד בבית שאן הוא אמר לי "ז'קי, אתה באמת רוצה לחזור?" אמרתי לו, 'אדוני ראש הממשלה, אני אוהב אותך אבל אתה יודע שאני אוהב גם את בית שאן".

נתניהו עלה לקול תשואות סוערות ואמר: "אמרתי לך ז'קי שתהיה כאן רכבת, תהיה כאן הטבת מס ופיתוח ותהיה כאן בית שאן אחרת ואתה האיש שתביא יחד איתי את השינוי הגדול עוד יותר לבית שאן. ז'קי היה ראש עיר נפלא, ידעתי שכשאני עוזר לז'קי זאת השקעה לבית שאן, כשהוא הגיע לכנסת הוא אמר לי שהוא רוצה להיות סגן שר שיכון והוא לא הפסיק לעשות בכל הארץ וגם בבית שאן, תענוג לעבוד עם האיש הזה. אמרתי לו ז'קי שמעתי שאתה רוצה לחזור לבית שאן, אמרתי לו 'ז'קי הכל פתוח בפניך, אתה על מסלול המראה, יכול להגיע לכל דבר, אתה מוכשר, חכם ומנוסה'. הוא אמר לי מה שהוא אומר לכם 'כאן נולדתי, אני חוזר למעיינות נעוריי, אני חוזר לבית שאן. אתם לא מבינים לאן בית שאן יכולה להגיע ואנחנו נעשה את זה במשותף. אני אעזור בכל מקרה לבית שאן זה שונה כשיש לך תותח על כמו ז'קי לוי, ז'קי לוי, אתה אח שלי, ביחד נגרום לבית שאן להמריא".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות