fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום שם ההרוג בתאונת הדרכים בכביש 79

זירת התאונה (צילום: דוברות מד"א)

הותר לפרסום: אחמד עבוד, בן 20 מעילוט, נהרג בתאונת הדרכים החזיתית הבוקר (חמישי) בין שתי משאיות, בכביש 79 מצומת ציפורי לכיוון הסוללים.

בשעה 11:14 התקבלה קריאה במוקד מד"א מרחב גלבוע, על תאונת דרכים חזיתית קשה בין שתי משאיות בכביש 79 מצומת ציפורי לכיוון הסוללים. עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום חובשים ופאראמדיקים כונני מד"א ובמקביל אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ומסוק מד"א.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ובתוך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 40, והעניקו טיפול רפואי לגבר בשנות השלושים שהיה לכוד במשאית כשהוא בהכרה, ולאחר חילוצו הוא הורדם, הונשם ופונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים האיטלקי בנצרת כשמצבו קשה מאוד עם פגיעה קשה בגפיים התחתונות ופגיעה רב מערכתית.

פאראמדיק מד"א אלון חלפון שטיפל בנפגעים סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר שוכב סמוך לאחת המשאיות עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק, ניסינו להעניק לו טיפול מציל חיים ולבצע בו פעולות החייאה, אך בשל מצבו הקשה ביותר נאלצנו בתוך זמן קצר לקבוע את מותו. הזירה הייתה קשה ובאחת המשאיות הנהג, גבר בשנות השלושים נלכד בתא הקבינה, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מכאבים הענקנו לו טיפול רפואי תוך כדי החילוץ ולאחר שחולץ הרדמנו אותו הנשמנו אותו ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים האיטלקי בנצרת כשהוא סובל מפגיעה קשה ביותר בגפיים התחתונות ומפגיעה רב מערכתית".

המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות התאונה.

זירת התאונה (צילום: דוברות מד"א)
שרידי המשאית הפגועה (צילום: דוברות מד"א)
שרידי המשאית הפגועה (צילום: דוברות מד"א)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות