fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: היכה בגרזן למוות את בן דודו

ויכוח בין שני בני דודים לפני כחודש, בנצרת הסתיים במוות. היום (שלישי) הוגש כתב אישום, נגד עבד אל כרים אבו סלאח בן 37 שרצח את בן דודו. מכתב האישום עולה תמונה של אלימות קשה, חבטות, מכות, דקירות סכין ושימוש בגרזן. הנאשם עזב את בן דודו משוטט דם. הפצוע נפטר כעבור שעתיים
גרזן אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

פרקליטות מחוז צפון באמצעות עו"ד אביטל שרוני הגישה היום, (שלישי) לפני זמן קצר, לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד עבד אל כרים אבו סלאח בן 37 תושב נצרת בגין רצח בן דודו המנוח, מוחמד עבד אלנבי שהיה כבן 42 על רקע סכסוך משפחות.

 מכתב האישום העולה כי  בין המנוח לבין הנאשם ובני משפחתו קיים סכסוך בן מספר שנים, שכלל תקיפות הדדיות בין המנוח לבין אחד מאחיו של הנאשם. בחודש יוני 2012, הגיש אביו של הנאשם תלונה במשטרה כנגד המנוח על כך שלדבריו המנוח קילל אותו בעת שהאב יצא מן המסגד.

לפני כחודש, סמוך לשעה 7:30, נהג המנוח ברכבו בשכונת בילאל- ספאפרה לכיוון "עופות זטמה". אותה עת, נהג גם הנאשם ברכבו , באותו מקום ולאותו הכיוון. במהלך הנסיעה, עקף הנאשם את רכב המנוח וגרם לעצירת רכבו , סמוך לחנות הבגדים "דרייזל".

מיד לאחר מכן, עצר גם הנאשם את רכבו , בהמשך הכביש. המנוח יצא מרכבו כשהוא אוחז בידו מכוש. לפתע הגיע אליו הנאשם, בריצה, כשהוא אוחז בידו אלה. הנאשם הכה את המנוח באמצעות האלה בכתפו, הדפו בחוזקה והפילו ארצה, מבלי שהמנוח הצליח לעשות כל שימוש במכוש.

גרזן אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

הנאשם הוציא את המכוש מידו של המנוח והשליכו למרחק מה. מיד לאחר מכן הוסיף הנאשם וחבט במנוח, באמצעות האלה שאחז בידו, בעוצמה רבה, בראשו של המנוח במותנו וברגליו, פעם אחר פעם, כשהמנוח שוכב על הקרקע, חסר אונים וללא יכולת תזוזה.

הנאשם לא הסתפק בהכאת המנוח, אלא החליט לגרום למותו של המנוח. לשם כך, בעוד המנוח שרוע ארצה ואינו מסוגל להתרומם עקב המכות הקשות שספג, רץ הנאשם לעבר רכבו וחזר בריצה כשהוא אוחז בידו, בנוסף לאלה, גם פטיש. הנאשם הכה את המנוח, בעוצמה רבה, באמצעות הפטיש, בפלג גופו התחתון, מספר רב של מכות.

לאחר מכן, הניח הנאשם את הפטיש בצד הדרך והמשיך לתקוף את המנוח, בעוצמה רבה, באמצעות האלה, כשהוא מכה אותו בידיו, ברגליו ובמותנו. משחדל הנאשם ממעשיו הוא פנה למנוח, שהיה שרוע על הקרקע, הטיח בו דברים ועזב את המקום. כעבור מספר שניות, שב הנאשם למקום בו שכב המנוח כשהוא אוחז בידיו אלה וסכין.

הנאשם הנחית מכת אלה אחת, בעוצמה רבה, באזור מותנו של המנוח ולאחר מכן דקר את המנוח, באמצעות הסכין, מספר רב של פעמים, ברגליו עד שכתוצאה מאחת הדקירות ננעצה להב הסכין בבשרו של המנוח והנאשם התקשה להוציא את הסכין.

לאחר שהנאשם הצליח לחלץ את הסכין מגופו של המנוח, דקר הנאשם את המנוח בחזה וכן, מספר רב של דקירות בזרועותיו ואז שוב ברגליו. הנאשם עזב את המקום כשהוא אוחז בידו בסכין ובאלה. כעבור מספר דקות, שב הנאשם למקום בו שכב המנוח, כשהוא נוהג ברכבו ,יצא מהרכב כשהוא אוחז בידו גרזן. הנאשם הכה את המנוח, ברגליו, בעוצמה רבה באמצעות הגרזן. מעוצם המכה, ניתקה ידית הגרזן והועפה למרחק. הנאשם המשיך להכות את המנוח באמצעות "ראש" הגרזן, מספר רב של פעמים ורק לאחר מכן, עזב את המקום .

מספר דקות לאחר שעזב הנאשם את זירת האירוע, הגיעו למקום עוברי אורח שהזעיקו את כוחות המשטרה ומד"א. אלנבי, פונה מהמקום על ידי  אמבולנס לבית החולים המשפחה הקדושה שבנצרת שם נפטר, כעבור שעתיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות