fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אודיטוריום חדש ייחנך בגן התעשייה בנצרת

לכבוד חנוכת האודיטוריום הכולל 180 מקומות עם קיר זכוכית ממנו ניתן להשקיף על הנוף של עמק יזרעאל יתקיים קונצרט מוסיקה בניצוחה של עדה פלג
האודיטוריום החדש בגן התעשייה בנצרת (צילום: יח"צ)
האודיטוריום החדש בגן התעשייה בנצרת (צילום: יח"צ)

גן התעשייה החדש בנצרת שהוקם מול הר הקפיצה ביוזמת התעשיין סטף ורטהימר, ובתמיכתו של ראש עיריית נצרת ראמז ג'רייסי, יחנוך בעוד כשבועיים בתאריך 12.10 בשעה 20:00 את האודיטוריום החדש והמשוכלל בקונצרט חגיגי בניצוחה של עדה פלג, המייסדת והמנהלת המוסיקלית של המרכז למוסיקה חיפה והגליל ומנצחת אנסמבל המיתרים הישראלי. פלג גם תשמש מנהלת הפעילות המוסיקלית בגן.

הקונצרט שיתקיים בטכס חנוכת האולם הינו מתוך הסדרה "בעיקר מוצרט בגליל". בקונצרט תנוגן מוסיקה מאת מוצרט וצ'ייקובסקי, בביצוע תזמורת "בעיקר מוצרט בגליל", זמרת האופרה אירה ברטמן והחלילן יוסי ארנהיים. האולם כולל 180 מקומות, עם קיר זכוכית הממוקם מאחורי הבמה ממנו ניתן להשקיף על הנוף של עמק יזרעאל והר הקפיצה.

גן התעשייה הערבי–ישראלי הראשון, הוקם בתוך עיר ערבית ,על פי מודל גן התעשייה בתפן. בנוסף לתעשייה, הגן כולל מוקדי תרבות ,כמו גן פסלים, גלריה לאומנות ואולם שישמש לכנסים, קונצרטים ומופעי תרבות לרווחתם של תושבי נצרת והגליל ולתיירים מרחבי הארץ והעולם.

האודיטוריום החדש בגן התעשייה בנצרת (צילום: יח"צ)
האודיטוריום החדש בגן התעשייה בנצרת (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות