fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: נסגר המקווה לגברים

המקווה נסגר מסיבות תברואתיות ובטיחותיות. הממונה על המועצה הדתית: "המועצה הדתית תשמח לקבל סיוע בגיוס משאבים לשיפוץ המקווה"
המקווה בקרית צאנז
המקווה בקרית צאנז (צילום: רותי ברמן)

גברים דתיים ומסורתיים בנצרת עילית, מתלוננים כי בתקופה האחרונה לא עומד לרשותם מקווה בו יוכלו לטבול. "לא יכול להיות שבעיר גדולה כמו נצרת עילית לא יהיה מקווה אחד לגברים", זועם תושב ותיק בעיר, שמוסיף: "רוצים להביא אלפי חרדים בעיר, מה יעשו בלי מקווה?". בנצרת עילית פועלים שלושה מקוואות לנשים, ולמרבה הפליאה נכון להיום לא עומד אף מקווה לרשות הגברים בעיר. הסיבה היא כספית, המקוואות לגברים זקוקים לשיפוץ והקופה ריקה. המועצה הדתית מחויבת לספק שירותי טבילה לנשים בלבד והיא עושה זאת על הצד הטוב ביותר בשלושת המקוואות שמופעלים על ידה. אגב בזמן הקרוב יחל שיפוץ המקווה לנשים ברח' יזרעאל", מודים במועצה הדתית בנצרת עילית.

הממונה על המועצה הדתית, שמעון גלרון, אומר בתגובה: "בעבר הופעל מקווה לגברים ברחוב הגבעה, אך מסיבות בטיחותיות ותברואתיות הוא נסגר. מיום כניסתי לתפקיד פניתי מס' פעמים לגורמים השונים לקבלת תקציב לשיפוצו ולצערי הרב נעניתי בשלילה. המועצה הדתית ממשיכה לפעול לגיוס משאבים לשיפוץ המקווה לגברים ברח' הגבעה ומיד לכשיתאפשר תשפצו ותפעילו למרות שאין זה מחובתה. המועצה הדתית תשמח לקבל סיוע בגיוס משאבים לשיפוץ המקווה". לסיכום אומר גלרון: "המועצה הדתית תמשיך לפעול, כדרכה, להענקת שירותי דת לתושבי נצרת עילית על הצד הטוב ביותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות