fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הליכוד השיק את קמפיין הבחירות בנצרת עילית

הליכוד השיק את קמפיין הבחירות לעיריית נצרת עילית תחת הסיסמה: "ליכוד חזק-למועצה חזקה עם שמעון גפסו". ראש העירייה שמעון גפסו: "אני רוצה ליכוד גדול וחזק במועצה"
משיקים קמפיין. חברי תנועת הליכוד בנצרת עילית (צילום: יח"צ)
משיקים קמפיין. חברי תנועת הליכוד בנצרת עילית (צילום: יח"צ)

כ-150 מוזמנים, אורחים, מתפקדי ליכוד וחברי מועצת העיר נצרת עילית הגיעו ערב חג ראש השנה להרמת הכוסית המסורתית לכבוד ראש השנה ולהשקת קמפיין הבחירות של תנועת הליכוד למועצת עיריית נצרת עילית.

האירוע נערך במעמד ראש העירייה שמעון גפסו והמועמדים למועצת העיר מטעם סניף הליכוד המקומי, חבר מועצת העיר ד"ר רוברטו פיכטנהולץ (מקום ראשון ברשימה), יו"ר הנהלת סניף הליכוד סמי עטיה (מקום שני ברשימה) והמועמדים במקומות השלישי והרביעי, מיכאל טומסיס וג'נט עטר.

בהשקת קמפיין הבחירות הציגו חברי הליכוד את הסיסמה שנבחרה להוביל את קמפיין הבחירות: "ליכוד חזק, למועצה חזקה עם שמעון גפסו".

משיקים קמפיין. חברי תנועת הליכוד בנצרת עילית (צילום: יח"צ)
משיקים קמפיין. חברי תנועת הליכוד בנצרת עילית (צילום: יח"צ)

גפסו: "מפלגת הליכוד, חרתה על דגלה מאז קום המדינה את ערכי השוויון החברתי, ארץ ישראל  והשמירה על המסורת והתרבות היהודית, ערכים שעוצבו ברובם על פי משנתו של זאב ז'בוטינסקי. גם אני גדלתי לשורשי הליכוד ולתנועת הליכוד ובקשתי מכם לפעול לכך שבמועצת העיר הבאה סיעת הליכוד תהיה סיעה גדולה וחזקה".

 פיכטנהולץ: "אנו תומכים ומאמינים בראש העיר מר שמעון גפסו ופועלים בכל כוחנו לבחירתו וביחד, בכוחות משותפים נפעל לייצג אתכם, תושבי העיר נצרת עילית, ולשמור על האינטרסים החשובים לכם בכל תחום ותחום. היינו שותפים בעשייה ברווחה, בחינוך, בתעסוקה, בקידום הצעירים בעיר וקידום העיר כולה לצמיחה ולהתפתחות כעיר חזקה ומובילה בצפון.

יו"ר הנהלת סניף הליכוד סמי עטיה: "בכוחות משותפים נפעל לייצג אתכם, תושבי העיר, ולשמור על האינטרסים החשובים לכם בכל תחום ותחום. מטרתנו בבחירות הקרובות להכפיל את כוחנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות