fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: נוריאל כהן הצטרף למרוץ למועצת העיר

"הייתי בעד איחוד הרשימות הדתיות עשיתי כל מאמץ, דברים לא התנהלו לרוחי, לכן החלטתי להתמודד", הוא מסביר
נוריאל כהן (צילום יצחק סולומון)
נוריאל כהן (צילום יצחק סולומון)

נוריאל כהן, בן 56 ותושב נצרת עילית, האיש שעומד מאחורי עמותת החסד 'ישמח משה', שמסייעת למאות משפחות מדי שבוע, הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר.

נוריאל כהן (צילום יצחק סולומון)
נוריאל כהן (צילום יצחק סולומון)

נוריאל, אב לחמישה ילדים, וסבא לשישה נכדים, שלפני מספר חודשים קיבל את תואר יקיר העיר נצרת עילית, אומר כי החלטה לרוץ התקבלה אצלו לאחר מחשבה מעמיקה. "הייתי בעד איחוד הרשימות הדתיות עשיתי כל מאמץ, דברים לא התנהלו לרוחי, לכן החלטתי להתמודד".

נוריאל כהן: "המגמה הולכת ומשתפרת בעיר ויחד עם רונן צריך כוח דתי דומיננטי. אני לא מגזרי, עוזר לכולם, זה המוטו שלי, עד היום ויתרתי לכולם, זזתי הצידה, הכל למען העיר והגעתי למסקנה שאני צריך להיות במועצה. אני עוזר לכולם ולא משנה מי, יהודי וערבי, חרדי וחילוני, מי שעושה לשם שמיים סופו להתקיים. ב -10 אצבעות הקמתי מפעל, לא מחפש כבוד, אני איש של נתינה נטו".

כהן מתכוון לרוץ ברשימה עצמאית, "לא רוצה להיות תלוי באף אחד, ומפרגן לראש העיר רונן פלוט. "הוא עושה עבודה מדהימה, דברים השתנו בעיר מקצה לקצה, אני חושב שהוא צריך לידו אדם כמוני לכן אעשה ככל יכולתי על מנת להיבחר למועצה כי ברור שהוא יהיה ראש העיר הבא".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות