fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית לא הצליחה לשחזר את פתיחת העונה של 2012/13

באותה עונה תחת הדרכת דני גולן לא הפסיקה הקבוצה ב- 12 משחקי ליגה רצופים וסיימה את העונה במקום ה- 3 * השבוע נחלה הקבוצה הפסד ראשון במחזור ה- 10
דני גולן
המאמן דני גולן (צילום: חג'אג' רחאל)

הפועל נצרת עילית חווה פתיחת עונה מצוינת, שכללה 9 משחקים רצופים ללא הפסד (4 ניצחונות, 5  תיקו) וצברה 17 נקודות ליגה, עד שהפסידה השבוע בנס ציונה במחזור ה- 10 בתוצאה 1-2. אבל האם זו פתיחת העונה הטובה ביותר של המועדון בעשור האחרון? לא ולא.

דני גולן
המאמן דני גולן (צילום: חג'אג' רחאל)

הפועל נצרת עילית, בהדרכת המאמן דני גולן בעונת 2012/13, רשמה 11 משחקי ליגה ללא הפסד והפסידה רק במחזור ה- 12, 0-1 להפועל ירושלים באצטדיון טדי. באותה פתיחת עונה מצוינת רשמה הקבוצה 5 ניצחונות ו- 6 תוצאות תיקו ובסך הכל 21 נקודות. הקבוצה סיימה את הליגה הסדירה במקום השני, שהוביל לליגת העל, אבל מעידה בפלייאוף העליון, למרות שהיה לה פער מבטיח של 4 נקודות, הובילה לסיים את העונה במקום ה- 3 המאכזב, הפועל רעננה עלתה על חשבונה לליגת העל ומחזיקה שם מעמד עד היום.

נצרת עילית לא הפסידה העונה ב- 4 משחקים בהם נקלעה לפיגור: נגד רמת השרון, אחי נצרת וכפר סבא סיימה בתיקו, נגד הפועל פתח תקווה רשמה ניצחון. "הדבר מעיד מצד אחד על חוסן ועל קבוצה חזקה שלא נשברת, גם כאשר היא נקלעת לפיגור", אומר גורם בנצרת עילית, "אבל מצד שני גם על בעיה מנטלית, שכן הקבוצה מתחילה לשחק רק אחרי שהיא נקלעת לפיגור".

שחקן בקבוצה אומר: "אם לא החלטה שערורייתית של השופט, ששרק על פנדל שלא היה ולא נברא  בנס ציונה, גם השבוע לא היינו מפסידים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות