fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער: הפועל נצרת עילית איבדה יתרון בן 4 שערים

סיימה את משחקה אתמול נגד מכבי צור שלום מהתחתית בתיקו 4-4, לאחר שכבר הובילה 0-4 והייתה בדרך לניצחון קליל * המנהל המקצועי רועי כהן: "אני עד עכשיו לא מצליח להסביר את זה"
סמי מיכאלוב
מאמן סמי מיכאלוב (צילום יצחק סולומון)

פנצ'ר בלתי צפוי לקבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית, בהדרכת המאמן סמי מיכאלוב, שסיימה את משחקה אתמול נגד מכבי צור שלום מהתחתית בתיקו 4-4, לאחר שכבר הובילה 0-4 והייתה בדרך לניצחון קליל על הקבוצה מהמקום ה-12 בטבלה. את השערים לזכותה כבשו ריאן אגוד, המצטיין במשחק שכבש צמד והוחלף בדקה ה- 76,  איתמר גטה ועודד צקול.

סמי מיכאלוב
מאמן סמי מיכאלוב (צילום יצחק סולומון)

המנהל המקצועי רועי כהן: "מה שקרה במשחק לא אמיתי, עד עכשיו אני מנסה להבין איך איבדנו יתרון של ארבעה שערים, עשינו חילופים והם חזרו מכלום, אני עד עכשיו לא מצליח להסביר את זה, אבל אסור לשכוח שאנחנו עדיין במקום הראשון ותלויים בעצמנו, היה משחק הזוי שאני מתקשה לעכל".

יריבתה של נצרת עילית, הפועל חיפה, תקיים את משחקה רק ביום שלישי נגד מכבי קריית אתא, לא צפויה להיתקל בבעיות ותצמצם את הפער לנקודה אחת בלבד. שני משחקים לסיום העונה מובילה נצרת עילית את הטבלה עם 54 נקודות, להפועל חיפה במקום השני יש 50 נקודות ומשחק חסר,  לעירוני נשר במקום השלישי יש 50 נקודות.

עד סיום העונה נותרו לנצרת עילית שני משחקים "קלים" על הנייר, בשבת נגד האחרונה בטבלה שכבר ירדה לליגה הארצית הפועל רמת השרון ובשבוע הבא, משחק נעילת העונה נגד בבית נגד מ. ס צעירי טייבה, שאף היא ירדה לארצית, שעשוי להיות משחק ההכתרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות