fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משחק הכדורסל התחיל בנצרת עילית והסתיים במזרע

בדקות הפתיחה השחקים החליקו שוב ושוב על הפרקט, זו הסיבה שהשופטים החליטו שאי אפשר להמשיך לשחק. הם הודיעו לאנשי נצרת עילית שאם לא יארגנו אולם חלופי בזמן סביר, יפסידו הפסד טכני. סדרת טלפונים בהולה העלתה שאולם 'גורן יזרעאל' בקיבוץ מזרע פנוי.
אלי מלדסי (צילום עצמי)
אלי מלדסי (צילום עצמי)

סיפור כזה גם וותיקי הענף לא זוכרים: קבוצת הכדורסל הפועל נצרת עילית אירחה הערב (ראשון) את מכבי כרמיאל לקרב תחתית חשוב במסגרת הליגה הארצית, אלא שכעבור שתי דקות מפתיחת המשחק הודיעו השופטים: המשטח מסכן את בריאות השחקנים, אי אפשר להמשיך לשחק.

אלי מלדסי (צילום עצמי)
יו"ר אלי מלדסי (צילום עצמי)

בדקות הפתיחה השחקים החליקו שוב ושוב על הפרקט, זו הסיבה שהשופטים החליטו שאי אפשר להמשיך לשחק. הם הודיעו לאנשי נצרת עילית שאם לא יארגנו אולם חלופי בזמן סביר, יפסידו הפסד טכני. סדרת טלפונים בהולה העלתה שאולם 'גורן יזרעאל' בקיבוץ מזרע פנוי. מהר מאוד עברו הקבוצות לגורן, שם חודש המשחק.

יצוין כי האולם בבי"ס אלון שופץ רק לאחרונה בעלות של כ- 700 אלף שקל. "אין סיבה שהמשטח יהיה כל כך חלק", אומר היו"ר אלי מלדסי, "נבדוק במצלמות וננסה להבין מה קרה כאן".

בהפסקה הובילו חניכיו של שירן ראובן ביתרון של 3 נקודות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות