fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעכשיו אמרו דנה ELLE

הזמרת בת נצרת עילית דנה ליקוורניק מחליפה שם במה ומשיקה אלבום בינלאומי חדש
דנה. (צילום חנן בר אסולין)
דנה. (צילום חנן בר אסולין)

רגע לפני הוצאת אלבומה השני והבינלאומי, עליו עבדה דנה ליקוורניק, בת נצרת עילית, במהלך השנה האחרונה בארץ ובלונדון, יחד עם המפיק פמי טמואו (מי שניהל מוזיקלית את איימי ווינהאוס), הקליטה באותם אולפנים בהם הוקלטו אלבומים של ליידי גאגא, רוג׳ר ווטרס ועוד.. דנה יוצאת עם מופעי השקה חגיגיים והפצה בינלאומית לאלבומה החדש גם לאירופה וארה׳ב ועל הדרך עוברת לשם במה חדש: דנה אלה ( ELLE). "זה שם במה חדש. עם כל הקושי וההתמדה בשם המשפחה שלי, שיש לו הרבה כבוד, אני רוצה ללכת על משהו קליל וקליט, שיהיה קל לאנשים לזכור", היא מסבירה.
-דנה, איך את ופמי הכרתם?
"טסתי ללונדון לבקר חברה וכשהגעתי הכרתי את הגיטריסט של איימי והוא הזמין אותי לראות מופע במועדון ג׳אז ידוע במרכז סוהו שנקרא ה״רוני סקוטס״ . בתור ילדה שגדלה על נינה סימון וקרטיס מייפילד שהופיעו על הבמה הזו פעם, המקום היה האהוב עליי בלונדון. הגעתי לשם כמה לילות ברציפות ובאחד הערבים פמי הופיע, אני לא ידעתי מי הוא אבל אהבתי את איך שהוא ניגן. חיכיתי לאחר ההופעה לדבר איתו ולמחרת כבר הצטרפתי אליו להופעה ברוני סקוטס".
-מה החלק האהוב עלייך בעבודה על אלבום?
"אני חושבת שהחלק האהוב עליי ביותר הוא ההפקה עצמה השעות באולפן, שאני בתוך הסטודיו אני מרגישה שהיצירה כל כך ממלאת אותי שאני לא צריכה כלום יותר מזה עד לרמה שאני בקושי אוכלת, שותה וגם בקושי מעשנת".

דנה. (צילום  חנן בר אסולין)
דנה. (צילום חנן בר אסולין)

-מה את צופה לפרויקט?
"לאחרונה השתתפתי בשואוקייס בינלאומי שנקרא Tune in TLV של העמותה המדהימה Oleh! records שעושה חסד לאמנים בארץ, דרך המופע הכרתי יחצנית מניו יורק Fiona Bloom שעובדת גם עם נינט כרגע והיא בסוף אפריל מזמינה אותי לטור קידום וחשיפה בארה׳ב. מעבר לזה התחלתי לשתף פעולה עם מפיק מאל איי Sterling Crew שהיה הקלידן של סנטנה, עבד עם ווינטני יוסטון ומצביע לגראמי כבר מעל עשור, סטרלינג לקח אותי תחת חסותו ושנינו לא עוצרים עד הגראמי".
-איפה יתקיימו מופעי ההשקה לאלבום החדש?
"אני מעלה שני מופעים – מופע עמידה בפסאז׳ (אלנבי 94 ת׳א) תאריך 9.3 שעה 22:00, מופע ישיבה בקונטיינר (האנגר 2) נמל יפו 12.3 שעה 21:00".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות