fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל הפועל עפולה: "יש לנו קבוצה של גברים"

יוסי כהן: "לא פשוט לעלות לשחק בחוסר ודאות ובלי לקבל משכורות, אני מצדיע לשחקנים על רוח הלחימה שלהם, עידן חדש החל בהפועל עפולה ואני מאמין שיהיה עידן טוב, בגיבוי של ראש העיר, אבי אלקבץ, שהוא האיש הנכון במקום הנכון"
שחקני הפועל עפולה חוגגים את הניצחון על מרמורק (צילום עצמי)

לאחר שסאגת ההנהלה הסתיימה וההנהלה בראשות ששי יעקב ודני אסולין פינתה את מקומה לטובת ההנהלה של ראש העיר, אבי אלקבץ, התייצבו שחקני הפועל עפולה אתמול למשחק חוץ נגד מרמורק, ניצחו 0-1 וחזרו הביתה עם ניצחון חוץ ראשון העונה.

שחקני הפועל עפולה חוגגים את הניצחון על מרמורק (צילום עצמי)
שחקני הפועל עפולה חוגגים את הניצחון על מרמורק (צילום עצמי)

היחיד שליווה את השחקנים הוא המנכ"ל המיועד, יוסי כהן. היו"ר החדש, עמיר נוי, בילה בחופשה משפחתית בהודו. "עכשיו, משהעניינים בהנהלה הסתדרו, אפשר להתרכז רק בכדורגל", אומר שחקן בקבוצה, לאחר ששחקנים החלו לחפש לעצמם אופציות אחרות בגלל חוסר הוודאות שהיה בקבוצה עד סוף השבוע.

המנכ"ל המיועד יוסי כהן: "יש לנו חבורה של גברים, לא פשוט לעלות לשחק בחוסר ודאות ובלי לקבל משכורות כפי שהיה בחודשיים האחרונים, אני מצדיע לשחקנים על רוח הלחימה שלהם, עידן חדש החל בהפועל עפולה ואני מאמין שיהיה עידן טוב, בגיבוי של ראש העיר, אבי אלקבץ, שהוא האיש הנכון במקום הנכון".

בעקבות הניצחון מדורגת הפועל עפולה במקום ה- 7 בטבלה עם 29 נקודות והיא חזק בתמונת פלייאוף העליון. ביום שלישי מארחת הפועל עפולה את מ. ס. אשדוד מליגת העל בשמינית גמר גביע המדינה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות