fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי יהיה כדורגלן העונה 2018/19?

הכדורגלן הנבחר יזכה בפרס: נופש זוגי באגן הים התיכון * יהיה כדורגלן העונה ה-31 של העיתון *בעונה שעברה נבחר זניה ברקמן, מי יבחר השנה?
הוכתר בעונה שעברה. זניה ברקמן (צילום חגאג רחאל)
חזר מכפר סבא. זניה ברקמן (צילום חגאג רחאל)

כדורגלן העונה 2018/19 של העיתונים ידיעות הגליל וידיעון עפולה והעמקים, יוכתר בסוף החודש במספר מוקדים. השנה, הטקס, שהפך כבר מזמן להצגה הכי טובה בצפון, יתקיים במתכונת שונה לעומת שנים עברו. לא עוד אירוע אחד אלא שורה של אירועים קטנים, שמתחברים יחד לאירוע המסכם של הכדורגל הצפוני.

כדורגלן העונה 2016/17. יובל שאוט (צילום חגאג רחאל)
כדורגלן העונה 2016/17. יובל שאוט (צילום חגאג רחאל)

צוות המומחים של ידיעות הגליל וידיעון עפולה והעמקים, יבחר את מי שלדעתם היה השחקן מספר אחד, כמו גם את מאמן העונה, תגלית העונה, שוער העונה, מלכי השערים, השחקן היעיל, היציב, המשתפר ועוד יעניקו להם גביעים וכן שי מהודר, במגרשם הביתי.

כדורגלן העונה הנבחר, יזכה על פי מיטב המסורת בסוף שבוע זוגי באחד היעדים באגן הים התיכון, על פי בחירתו האישית. כזכור, בעונה שעברה, הוכתר לכדורגלן העונה בלם הפועל נצרת עילית, זניה ברקמן, שהעונה הצעיד את קבוצתו הפועל כפר סבא לפלייאוף העליון ולמאבק על כרטיס העלייה לליגת העל. לפניו הוכתר יובל שאוט, ששיחק בהפועל עפולה ולפניו אורן ביטון, ששיחק בנצרת עילית והיום בהפועל באר שבע. תהיה זו הפעם ה-31 שהעיתון בוחר את כדורגלן העונה.

מספר ספונסרים נרתמו להצלחת האירוע המתגלגל, ביניהם עיסא ערטול מנצרת עילית, יבואן המשקה GOOD ומשיקה התה החדש שכובש את העולם QUICK IT, שי מויאל מ'מחסני הנעלה' בנצרת עילית, רובין רובין מ'רובין נכסים', שלומי ביטון מ'דפוס שלומי', איציק שוקרון מ'מכבסת מלבין הצפון' ואחרים.

מי יהיה כדורגלן העונה 2018/19 שיזכה גם בפרס נחשק? התשובות בשבועות הקרובים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות