fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: חברי כנסת התנדבו לארוז מצרכים למשפחות נזקקות

חברי הכנסת איילת שקד, שאול מופז ואריאל אטיאס השקיעו בימים שלפני חג הפסח וסייעו במפעל "חג שבע" של הרב גרוסמן
כולנו עם אחד. הרב גורסמן, אלי אפללו ושאול מופז (צילום: משה בוזגלו)

זה הפך למסורת: הסלבים ואישי הציבור מביעים את רוח התנדבותם ובאים לסייע במפעל 'חג שבע' של הרב דוד גרוסמן, המחלק עשרות אלפי ערכות של 'קמחא דפסחא' לפני חג הפסח.
לפני כעשור, יצא הרב גרוסמן עם פרויקט הענק של 'חג שבע לילדים'. מתוקף תפקידו כרבה של מגדל העמק, נשיא מוסדות 'מגדל אור' וחבר מועצת הרבנות הראשית, מתוודע הרב גרוסמן לצורכי עם ישראל המרובים, ובפרט בימי הפסח. ביום ראשון השבוע השתתפו בין היתר, הח"כים איילת שקד יו"ר סיעת הבית היהודי, שאול מופז יו"ר מפלגת קדימה, אריאל אטיאס מש"ס, הח"כ לשעבר אלי אפללו. כמו כן השתתפו האמנים שלומי ברכה, שרית חדד, קובי אפללו ומתמודדי 'דה-וויס'.

מצב הכלכלה בארץ, לא שפר לתושבי הפריפריה ומשפחות רבות נאבקות בימים אלו על פת לחמן. הרב גרוסמן לא טמן את ידו בצלחת ויצא עם הפרויקט הייחודי הזה, שמביא אור ותקווה לבתי ישראל ללמעלה מ-25 אלף משפחות הנהנות מחבילות אלו.

כולנו עם אחד. הרב גורסמן, אלי אפללו ושאול מופז (צילום: משה בוזגלו)

בימי האריזה וההכנה לאלפי המשלוחים הנערכים במחנה סירקין שליד פתח תקווה, נוטלים חלק חיילים מגויסים ופעילים חברתיים, תודות לצה"ל שמעמיד את המקום לרשות הפרויקט. המקום הפך בשנים האחרונות לעלייה לרגל ופוליטיקאים ומפורסמים רבים מנצלים את ההזדמנות לחלוק ולנצל את כישוריהם ורוח התנדבותם ועשייתם למען הכלל.

הרב גרוסמן אמר, כי הוא שבע רצון מהשתתפות המתנדבים הרבים שהגיעו מכל רחבי הארץ. עוד ציין כי "תפילתנו איתנה כי בזכות מעשי החסד והצדקה, תמיד נהיה בצד של הנותנים והמעניקים, ולא מהנתמכים. "דוקא עכשיו", קרא הרב גרוסמן, "כשמהמצב הסוציו אקונומי בארץ לא פשוט, יש לתמוך איש באחיו ואדם ברעהו, ונזכור, כי בניסן נגאלנו ובניסן אנחנו עתידים להיגאל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות