fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: הוכשרה עוד יחידת חילוץ

מתנדבי "איחוד הצלה" במגדל העמק שהצטרפו למערך המתנדבים העירוני סיימו קורס חילוץ ממבנים וקיבלו תעודות מראש העיר אלי ברדה
מתנדבי איחוד והצלה (צילום: עצמי)
מתנדבי איחוד והצלה במגדל העמק (צילום: עצמי)
מתנדבי איחוד והצלה (צילום: עצמי)
מתנדבי איחוד והצלה במגדל העמק (צילום: עצמי)

מערך המתנדבים לשעת חירום של העיר מגדל העמק המונה כמאתיים וחמישים אנשים קיבל לאחרונה תוספת כוח משמעותית בדמות מתנדבי "איחוד והצלה" הפועלים בעיר בראשות מרדכי אייזלר ויוסי קקון שסיימו בימים האחרונים את הכשרת סע"ר (סיוע עצמאי ראשוני). במסגרת הקורס בהדרכת פיקוד העורף ובהובלת מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, קב"ט העירייה מוטי אבקסיס ומנהל אגף שפ"ע ניר חבקין, הוכשרו המתנדבים בנושאים הקשורים לקריסת מבנים כתוצאה מרעידת אדמה או פגיעת טיל בבניין מגורים.

במהלך טקס הסיום של הקורס שהתקיים השבוע, תרגלו המתנדבים אירוע של חילוץ מתוך הריסות של בניין בשטח, בשעות הראשונות עד להגעת כוחות מקצועיים מפיקוד העורף לשטח. בסיום התרגיל קיבלו תעודות מידיו של ראש העיר אלי ברדה שכיבד את הטקס בנוכחותו יחד עם סגן ראש העיר אלי אבקסיס, מנהל האגף לשירותים חברתיים מומי בן סימון, מפקד היקל"ר חזי מנחם, קצין אוכלוסייה איתן דרך.

אילנה פרץ עייש מנהלת היחידה להתנדבות אמרה: "תודה למתנדבי איחוד הצלה על הסיוע בהקמת יחידת החילוץ. כמו כן אני קוראת לתושבי העיר להצטרף אלינו ולהיות חלק ממערך המתנדבים העירוני".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות