fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המטרה היא להתבסס בליגה, מה שמעבר זה בונוס"

מאמן הפועל מגדל העמק רפי בוסיקלה נשאר עם הרגליים על הקרקע. הוא מרוצה אבל לא שוכח שקבוצה טובה נמדדת גם בתקופות קשות. הפועל מגדל העמק, תארח ביום שישי (מחר) בשעה 14:00 את כרמיאל צפת
רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)
רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)

בשקט בשקט פתחה העולה החדשה הפועל מגדל העמק את הליגה בצורה שמעוררת המון אופטימיות במועדון. חניכיו של רפי בוסקילה כבר עם 7 נקודות, בלתי מנוצחים ועם רשת נקייה.

המאמן בוסקילה מעדיף להשתמש בקלישאות, אולי מחשש לעין הרע. "אני מרוצה, אבל עם רגליים על הקרקע. הליגה מאוד קשה וארוכה, צריך לצבור הרבה נקודות. אני שמח על הדרך שלנו, על המחויבות של השחקנים ועל חדר ההלבשה השמח. אנחנו שמחים ונהנים, אבל לא שוכחים שקבוצה טובה נמדדת בתקופות שלא הולך לה".

אתה מדבר בקלישאות ובססמאות

רפי בוסקילה
אין לנו בעיה בהתקפה. רפי בוסקילה ( צילום: חג'ג ראחל)

"זה לא נכון. יש קבוצות שנבנו מהרגע הראשון כדי לעלות, במגדל העמק זה המצב. יש לנו קבוצה טובה, אבל אחרי 10 שנים מחוץ לליגה א', חשוב לנו בראש ובראשונה לתקוע יתד בליגה הזו. המטרה היא להתבסס בליגה, מה שיהיה מעבר יהיה בונוס".

"מפתיחת העונה למדתי שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. יש לנו קבוצה מספיק מנוסה ואני מקווה שהשחקנים שלי יעשו את המוטל עליהם. אני מקווה שהמאזן הזה יימשך, אבל אני לא מחלק את הקבוצה לחלקים. מבחינתי זה לא שההגנה עושה את המוטל עליה, אלא גם הקישור וגם ההתקפה. כולם שותפים למאמץ".

בוסקילה לא אוהב לשמוע שההתקפה שלו לא מספקת את הסחורה. "אני לא רואה שום בעיה בהתקפה. למשל במשחק נגד קרית אתא הגענו להמון מצבים, במשחקים הבאים הכדורים יכנסו. שאולוב ובלביליה עדיין לא כבשו, אבל אני מאמין שהם יתנו את המנה שלהם. אלו שחקנים עם מספרים מוכחים, והם יעמדו בהם, מה גם שאותי לא מעניין מי יבקיע. מצידי שהשוער יבקיע ושהפועל מגדל העמק תנצח".

הפועל מגדל העמק ,תארח ביום שישי  (מחר) בשעה 14:00 את כרמיאל צפת. לרשות המאמן בוסקילה יעמוד סגל מלא.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות