fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארזים תשווק פרויקט חדש בשכונת החורש במגדל העמק

הפרויקט ייקרא "מגדל העמק CONCEPT" ויכיל 88 יחידות דיור ב-4 בניינים מדורגים
ארזים
היתר בנייה בקרוב. ארזים (הדמיית מחשב)
ארזים
היתר בנייה בקרוב. ארזים (הדמיית מחשב)

חברת ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות מתחילה בשיווק של פרויקט חדש של 88 יחידות דיור בשכונת החורש שבמגדל העמק. הפרויקט ייקרא "מגדל העמק CONCEPT" ויכיל 88 יחידות דיור ב-4 בניינים מדורגים. הדירות המתוכננות להיבנות בפרויקט הן דירות גן, דירות 4-5 חדרים, דירות מדורגות בנות 4-5 חדרים ופנטהאוזים בני 5 חדרים שישתרעו על 138 מ"ר + 115 מ"ר מרפסת.

הפרויקט ממוקם בחלקה העליון של מגדל העמק ברחוב התדהר, בסמוך למרכז המסחרי פרץ סנטר. מיקומו בחלק העליון של מגדל העמק מאפשר תצפית מרהיבה על אזור העמק וההרים. מתחם הפרויקט משתרע על מגרש של כ-10 דונם וכולל בתוכו שטחי חורש טבעי לרווחת תושבי המתחם.

שיווק הדירות בפרויקט יחל בשבועות הקרובים במחירי טרום מכירה החל מ-799,000 ש"ח. בחודשים הקרובים ארזים צפויה לקבל את היתר התחלת הבנייה והאכלוס יתקיים לאחר כ-24 חודשים מרגע קבלת ההיתר. למכרז על הקרקע הוגשו 3 הצעות נוספות אך ארזים, שהצעתה עמדה על 7 מיליון שקל, גברה על שאר החברות שניגשו למכרז. בשנים האחרונות מגדל העמק נהנית מהתעוררות בתחום הנדל"ן ולכן הופכת לפופולאריות הן בעיני רוכשים הדירות והן בעיני היזמים. העיר מציעה תשואה גבוהה יחסית לכספי המשקיעים ובזכות הקמתו של פארק התעשייה רמת גבריאל הפכה גם למוקד משיכה לחברות הייטק ולזוגות הצעירים. הזוגות הצעירים נהנים גם ממענק של עד 100 אלף ₪ לרכישת דירה ראשונה בשל החלטת הממשלה שהגדירה את מגדל העמק כעיר באזור עדיפות לאומית.

לדברי מנכ"ל חברת ארזים, אריק דניאל: "אנחנו שמחים להתחיל בשיווק הפרויקט החדש שלנו במגדל העמק. חברת ארזים מאמינה מאוד במגדל העמק כאלטרנטיבה אטרקטיבית למשקיעי נדל"ן אבל בייחוד לזוגות צעירים היכולים לרכוש כאן דירה חדשה בפחות ממיליון שקל. אני צופה שמגדל העמק תהפוך בשנים הקרובות לפנינת נדל"ן בזכות מוסדות חינוך מצליחים ופארק הייטק מפותח. ניגשנו למכרז כי אנחנו מאמינים במגדל העמק ורואים בה פוטנציאל גדול לאיכות חיים, תעסוקה ומקום טוב לגדל משפחה."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות