fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: התלמידים הפיקו פסטיבל מספרי סיפורים לאזרחים וותיקים

תלמידי שכבת ז' של בית הספר אורט רוגוזין, סיכמו את שנת הלימודים במהלכה השתתפו בתכניות "אנחנו זוכרים" ו-"הקשר הרב דורי" בשיתוף עם וותיקי העיר וניצולי שואה, הפיקו ערב שכל כולו הצדעה לאזרחים הוותיקים, סיפור עלייתם ארצה ובניית העיר
פרלה כהן ומספרי הסיפורים (צילום דוברות העירייה)
פרלה כהן ומספרי הסיפורים (צילום דוברות העירייה)

הדור הצעיר מצדיע לוותיקי העיר: תלמידי כיתות ז' בבית הספר אורט רוגוזין הפיקו פסטיבל מספרי סיפורים, שביקש לסכם בערב שיא את סיומן של שתי תכניות חינוכיות של שכבת ז', שהתקיימו לאורך השנה.

פרלה כהן ומספרי הסיפורים (צילום דוברות העירייה)
פרלה כהן ומספרי הסיפורים (צילום דוברות העירייה)

במסגרת התכנית הראשונה לקחו חלק מהכיתות חלק בתכנית "הקשר הרב דורי", שהתקיימה במועדון הוותיקים "סמוכה" ומטרתה הייתה יצירת קשר משמעותי וחשוב עם וותיקי העיר ותיעוד סיפורם באתר "הקשר הרב דורי". חלק אחר של התלמידים השתתפו בתכנית "אנחנו זוכרים" במסגרתה נפגשו התלמידים במועדון הוותיקים "קפה בריטניה" עם ניצולי השואה, למדו על סיפור הישרדותם ועלייתם ארצה וציינו אותם מועדים לאורך השנה.

את פניהם של באי הפסטיבל וביניהם ראש העיר אלי ברדה, ממלא מקומו סרגיי אוקלנדר, ראש מינהל חינוך מלי אליגוב, מנהל האגף לשירותים חברתיים מומי בן סימון, מנהלת המדור לאזרח הוותיק ברכה בן סדון, מנהלי בית הספר, צוות מורים, תלמידים, הורים וכמובן האזרחים הוותיקים הפעילים בשתי המועדוניות ומנהלות המועדוניות, קיבלה תערוכה בנושא  70 שנה למדינה, שגם אותה יצרו התלמידים במהלך שנת הלימודים והוצגה באולם קבלת הפנים. בהמשך נהנו ממצגת מרגשת שסיכמה את הפעילויות, ופאנל של ארבעה וותיקים לאוניד בורדה ופרלה כהן (ניצולי שואה), מזל אדרי ומזל עשור (ותיקות העיר), שסיפרו את סיפורם המרגש.

רכזת השכבה ויוזמת התכנית  מלי אלעד, אמרה: "סיפור חייהם של האזרחים הוותיקים, הניצולים ונכבדי העיר, הוא חלק בלתי נפרד מההווה שלנו, ודרכו שזור גם העתיד. חשוב שהתלמידים ילמדו לכבד את האוכלוסייה הבוגרת וילמדו ממנה ליצור עתיד ורוד יותר לעצמם ולדורות הבאים".

מלי אליגוב ראש מינהל חינוך בירכה בשם הרשות על היוזמה החינוכית-ערכית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות