fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: די למוקשים

מחלקת התברואה בעיריית מגדל העמק ממשיכים באכיפה ולאחרונה הוסיפו עשרה מתקני "שקיקקי" לצואת כלבים ולמעשה רישתו את כל השכונות ברחבי העיר
מתקן שקיקקי בעיר (צילום דוברות העיריה)
מתקן שקיקקי בעיר (צילום דוברות העיריה)

לפני מספר חודשים התקבלו במוקד העירוני של מגדל העמק תלונות על ריבוי מפגעי צואת כלבים ברחובות העיר.

מתקן שקיקקי בעיר (צילום דוברות העיריה)
מתקן שקיקקי בעיר (צילום דוברות העיריה)

כחלק מהתכנית העירונית של "עיר נקייה ומקיימת" והמאמץ המשותף של כלל האגפים והתושבים לשמור על רחובות נקיים, החליטו במחלקת התברואה ואגף הפיקוח לצאת בקמפיין הסברה והגברת האכיפה במטרה למגר את התופעה.

קמפיין ההסברה כלל פרסום בכלי התקשורת להעלאת המודעות בנושא לצד הוספת מתקני שקיות איסוף ברחבי העיר. השבוע סיימו במחלקת התברואה לרשת את שכונות העיר בעמודי אזהרה ומתקני "שקיקקי", כאשר הוסיפו עוד כעשרה עמודים ובסך הכל מאז החל המבצע הוצבו כ-50 עמודים במוקדים שונים ברחבי העיר בהם מקיים צוות האגף ביקורת יומיומית להוספת שקיות. באגף ציינו כי בעקבות הקמפיין מתקבלות כיום פחות תלונות והרחובות הרבה יותר נקיים מצואת כלבים.

מנהל המחלקה, כפיר לוי אמר: "צואת כלבים ברחובות אינה רק פגיעה באיכות החיים אלא גם מפגע תברואתי אשר מסכן את בריאות הציבור". עוד הוסיף לוי ואמר כי על ציבור בעלי הכלבים להיות האחראים לכלביהם בכל עת, להצטייד בשקיות איסוף אישיות, לנקות אחרי הכלבים ולנקוט בכל הצעדים כדי שלא להוות מטרד לזולת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות