fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפני יום הזיכרון: הקבוצה ע"ש חלל צה"ל צפויה לעלות לליגת העל

קבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית נקראת על שמו של דני רוט, שחקן המחלקה באמצע שנות ה- 70, שנהרג במלחמת לבנון הראשונה. "זה מרגש, מעין סגירת מעגל", אומרים במחלקה * הקהל מוזמן מחר להפנינג עלייה בגרין
דני רוט ז"ל
דני רוט ז"ל

שלושה ימים לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל, צפויה קבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית, להבטיח את עלייתה לליגה הראשונה לנוער, ליגת העל. קבוצת הנוער נקראת כבר שנים רבות על שמו של דני רוט, שחקן המחלקה באמצע שנות ה- 70, שנהרג במלחמת לבנון הראשונה. "זה מרגש, מעין סגירת מעגל", אומרים במחלקה.

דני רוט, בנם של ניצולי השואה מירה ז"ל ואריה ז"ל, נהרג ב-25.6.82, במהלך פעילות מבצעית של יחידתו באזור בחמדון שבלבנון. דני נפצע לפני המלחמה במהלך אימון צבאי ומשפרצה המלחמה היה בהליכי שיקום. אם רק היה רוצה, לא היה נשלח ללבנון. אלא שדני התעקש ושובץ בגדוד 51 של גולני כאחראי פינוי נפגעים.

דני רוט ז"ל (כורע שלישי משמאל) במדי נערי הפועל נצרת עילית
דני רוט ז"ל (כורע שלישי משמאל) במדי הפועל נצרת עילית באמצע שנות ה- 70

קבוצת הנוער צפויה מחר (שבת, שעה 16:00) לעלות רשמית לליגת העל לנוער, כשתארח למשחק נעילת העונה באצטדיון גרין את היורדת מ. ס. צעירי טייבה. נצרת עילית ניצבת במקום הראשון בטבלה עם 57 נקודות, לפני הפועל חיפה במקום השני לה 54 נקודות. נצרת עילית זקוקה לתיקו כדי לעלות.

16 שערים העונה. עודד צקול (צילום חגאג רחאל)
16 שערים העונה. עודד צקול (צילום חגאג רחאל)

מלך שערי הקבוצה הוא עודד צקול, חייל בשרות סדיר, העומד בראש טבלת המבקיעים של הליגה כולה עם 16 כיבושים. הקבוצה ראויה למחמאות על עונה מופלאה, בניצוחו של המאמן סמי מיכאלוב, יושב הראש אלי מיכאלי והמנהל המקצועי רועי כהן. ראש העיר, רונן פלוט, צפוי לכבד בנוכחותו ולהגיע למשחק.

סמי מיכאלוב
מאמן סמי מיכאלוב (צילום יצחק סולומון)

המשחק מחר צפוי להפוך להפנינג אמיתי עם הפתעות ואטרקציות. המנהל המקצועי רועי כהן: "אני קורא לכל מי שהפועל נצרת עילית יקרה לו להגיע לכבד את הקבוצה, שבאמת עשתה עונה פנטסטית. מגיעות מחמאות למאמן סמי ולשחקנים שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות