fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ליגת העל? כרגע זה רחוק מאוד"

הניצחון אתמול הציב את הפועל נצרת עילית במקום ה- 3 בטבלה עם 12 נקודות ובקרב האוהדים הציפיות מתחילות להרקיע שחקים. וולבלום, כמעט בן 21, ממהר להנמיך ציפיות. "אף אחד לא מדבר אצלנו על ליגת העל, כרגע זה רחוק מאוד, אנחנו בסך הכל במחזור ה-6 וכל העונה עוד לפנינו. כרגע צריך לחשוב רק על לחבר רצף של ניצחונות ולהתחבר יותר כקבוצה".
איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)
איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)

קשר הפועל נצרת עילית, איתן וולבלום, יוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה, כבש אתמול את השער השני לזכות קבוצתו, במשחק החוץ נגד הפועל ראשון לציון, שהסתיים בניצחון 0-2.

איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)
איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)

הניצחון הציב את הפועל נצרת עילית במקום ה- 3 בטבלה עם 12 נקודות ובקרב האוהדים הציפיות מתחילות להרקיע שחקים. וולבלום, כמעט בן 21, ממהר להנמיך ציפיות. "אף אחד לא מדבר אצלנו על ליגת העל, כרגע זה רחוק מאוד, אנחנו בסך הכל במחזור ה-6 וכל העונה עוד לפנינו. כרגע צריך לחשוב רק על לחבר רצף של ניצחונות ולהתחבר יותר כקבוצה".

על המשחק בראשון לציון אומר וולבלום, שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל: "היה משחק קשה, במחצית הראשונה שיחקנו נגד הרוח שהקשתה עלינו, במחצית השנייה כבר שיחקנו יותר טוב והגענו למצבים שלנו".

אחרי שכבש במשחק נגד הפועל איכסאל, רץ ליציע לחגוג עם החברים שמלווים אותו, חגיגה שעלתה לו בצהוב שני והרחקה. הפעם החגיגה הייתה צנועה יותר. "למדתי לקח", הוא אומר, "זה היה כרטיס אדום ראשון בקריירה שלי מגיל הילדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות