fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ליגת העל? אני אהיה הראשון שישמח אם הקבוצה תעלה"

מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, על פתיחת העונה הפנטסטית של קבוצתו
מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
מסיים בידוד. מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

"היה משחק מצוין, הוא התחיל בצורה בינונית אבל מהרגע שספגנו את השער שיחקנו מצוין ולראיה עד המחצית כבר עשינו מהפך", אומר מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, על משחק הניצחון על הפועל פתח תקווה, בשישי שעבר באצטדיון גרין, "אני גאה בשחקנים על ניצחון 1-3 נגד קבוצה טובה עם המון מצבים, הגיע קהל גדול יחסית למשחקים הקודמים, הקהל נתן לנו הרגשה טובה ודחף אותנו לניצחון. אנחנו מוקירים לקהל תודה על כך".

מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

-היום (שישי) אתם יוצאים למשחק חוץ נגד הפועל עכו

"צפיתי במשחקים שלהם, התכוננו בלשפר את הדברים שאנחנו פחות טובים ולשמר את הדברים הטובים, נעשה התאמות, ביום שני ראיתי אותם נגד איכסאל בעילוט, נעשה את המקסימום כמו בכל משחק להמשיך לשמח את האוהדים שלנו".

-בערוץ הספורט פרסמו שאיימת להתפטר. מה האמת בסיפור??

"הצעתי את מה שהצעתי, קיבלתי את התשובות שקיבלתי , מאז הכל בסדר גמור, הכל זהב אפילו, מערכת היחסים היא טובה מאוד, ממש מצוינת ביני ובין גיל וגם עם רועי, אין לי מושג מאיפה ערוץ הספורט שלף את העניין הזה פתאום. חשוב לציין כי הסיפור היה לפני שבועיים, ביום האחרון של ההעברות".

-האוהדים מתחילים לדבר בקול רם על ליגת העל

"ליגת העל? אני אהיה הראשון שישמח אם הקבוצה תעלה, אבל אני חושב שזה עדיין מוקדם, במיוחד לאור העובדה שלפי התכניות המוקדמות שלנו עדיין לא השלמנו את בניית הסגל, לכן קשה לי לדבר על מטרות, בטח לא על ליגת העל, כרגע זה נראה לי רחוק מכל הבחינות למרות שאהיה מאושר אם בסופו של דבר נהיה שם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות