fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא מאמין, לא מבין, למה זה קורה לי?"

הברזילאי פדרו מתקשה להשלים עם הבשורה הקשה לפיה 3 רצועות בברך שלו קרועות * יעבור ניתוח ושיקום של 7 חודשים * המנכ"ל גיל ברעם: "נעמוד מאחוריו ומאחורי משפחתו בכל אשר נידרש"
הברזילאי פדרו
הברזילאי פדרו

"לא מאמין, לא מבין, למה זה קורה לי? זו הפרנסה של המשפחה שלי, זה כואב", הגיב בכאב רב הקשר הברזילאי פדרו, כשהגיעו תוצאות ה- MRI, בעקבות הפציעה האחרונה שלו לפני שלושה שבועות נגד נשר.

הברזילאי פדרו
הברזילאי פדרו

על פי תוצאות הצילום, פדרו סובל מקרה ברצועה הקדמית, קרע ברצועה האחורית וקרע במיניסקוס. "הוא גמר את העונה? אולי גמר את הקריירה שלו", הגיב גורם בהפועל נצרת עילית, מה שמסביר את התגובה הקשה של פדרו.

רק בתחילת השבוע זה נראה אחרת. "אני מרגיש טוב, חוזר לאימונים, רוצה לשחק ביום שישי נגד שעריים", הפתיע פדרו את הצוות המקצועי, ששמחו מאוד על הבשורה, משום שמדובר בשחקן משמעותי ביותר בקבוצה. המנג'ר הדרי ביקש: "בוא נמתין לתוצאות ה- MRI ונחליט, אם יש פציעה שאפשר למשוך אותה עד סוף העונה, נשמח שתחזור ותעזור לנו", אמר לו. אלא שביום שני הגיעה הבשורה הקשה ולדברי שחקנים, "פדרו היה פשוט בהלם

כצעד נואש לשנות את רוע הגזרה, שכן ממצאי הבדיקה אינם תואמים את הרגשתו של פדרו, שכאמור בתחילת השבוע עוד רצה לחזור לשחק, נשלח פדרו עם התוצאות לאבחנה נוספת, שלא שינתה את רוע הגזרה.

המנג'ר שמעון הדרי: "עלויות הניתוח והשיקום על חשבון הביטוח, כך שזה לא נופל על חשבון המועדון. צריך לטפל בבחור כי זה קודם כל בן אדם ואחר כך שחקן שנפצע במדי הקבוצה. כמו שעמדנו מאחורי שחקנים אחרים כך נעמוד גם מאחורי פדרו".

המנכ"ל גיל ברעם: "מסכן פדרו, זו פציעה רצינית ביותר, הברך שלו ממש מפורקת. סידרתי לו ניתוח מהיר, זמן ההחלמה יהיה 7 חודשים. נעמוד מאחוריו ומאחורי משפחתו בכל אשר נידרש. כרגע הכי חשוב שיעבור את הניתוח כמה שיותר מהר ויתחיל בשיקום".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות