fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגלני אורט רוגוזין בין 12 הגדולות

לאחר שסיימה במקום השני במחוז צפון העפילה נבחרת אורט רוגוזין מגדל העמק בכדורגל ,לשלב הגמר הארצי וסיימה את דרכה בין 12 הנבחרות החזקות בארץ
שחקני אורט רוגוזין (צילום עצמי)
שחקני אורט רוגוזין (צילום עצמי)

נבחרת הכדורגל של בית הספר אורט רוגוזין, סיימה השבוע את דרכה בטורניר הכדורגל הארצי לתיכונים במסגרת מפעלי הספורט של משרד החינוך.
נבחרתו של המאמן רפי בוסקילה העפילה לטורניר הגמר לאחר שהציגה יכולת גבוהה בשלבי המוקדמות, שמינית, רבע וחצי גמר עד לגמר המחוזי שם הפסידה וסיימה במקום השני במחוז צפון מתוך 40 תיכונים מה שהעניק לה את הכרטיס לטורניר הגמר הארצי.
השבוע נערך במתחם קצף בחיפה שלב הגמר שכלל 12 הנבחרות הכי טובות בארץ שם פגשו שחקני אורט רוגוזין את נבחרת כפר גלים שבנויה משחקני מכבי חיפה והאלופה מהשנה שעברה מקריית אונו.

שחקני אורט רוגוזין (צילום עצמי)
שחקני אורט רוגוזין (צילום עצמי)

שחקני של בוסקילה הציגו כדורגל יפה אך נכנעו בשני המפגשים והודחו מהמשך המשחקים. המאמן, רפי בוסקילה: "עצם העפלה לטורניר הגמר הארצי היא הישג מצוין. השחקנים הוכיחו רצינות ומקצוענות ומגיע להם שאפו על טורניר גדול. אני רוצה להודות לראש העיר, הנהלת בית הספר צוות חינוך גופני על הליווי הצמוד והעזרה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות