fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יריד תעסוקה לבעלי מוגבלויות התקיים בנצרת עילית

עשרות מבקשי עבודה הגיעו ליריד התעסוקה לאנשים עם מוגבלות שארגנה עיריית נצרת עילית בשותפות עם מעסיקים מהמגזר הפרטי והציבורי, המוסד לביטוח לאומי, לשכת התעסוקה ומרכז הצעירים
ראש העיר רונן פלוט הגיע להתרשם (צילוםמ דוברות העירייה)
ראש העיר רונן פלוט הגיע להתרשם (צילוםמ דוברות העירייה)

"אני בת 27 וכל חיי לא עבדתי אפילו יום אחד. אף מעסיק לא רצה לקבל אותי בגלל הנכות שלי אבל אני יכולה לעבוד כמעט כמו כולם", המשפטים האלה שנאמרו על ידי ריטה, תושבת נצרת עילית, שסובלת ממוגבלות פיזית חזרו על עצמם ביריד התעסוקה המיוחד, שהתקיים בנצרת עילית ויוחד לתושבים עם מוגבלויות.

ראש העיר הגיע להתרשם (צילוםמ דוברות העירייה)
ראש העיר הגיע להתרשם (צילוםמ דוברות העירייה)

היריד התקיים במרכז ברקוביץ' החל מהשעה 12:00 בצהרים ועד 17:00. לובי מרכז ברקוביץ' התמלא בדוכנים בהם ישבו נציגי מחלקות כוח אדם בחברות ובארגונים שונים. אילן בן שמואל  (39):  "יש לי ניסיון תעסוקתי, עבדתי במפעל כמכונאי ועוזר מחסנאי, עכשיו אני מחפש עבודה עם תנאים טובים ומקווה למצוא ביריד".

ראש העיר רונן פלוט הגיע ליריד וברך את המשתתפים והמארגנים. "בהיותי מנכ"ל הכנסת נהניתי מהעסקת עובדים בעלי צרכים מיוחדים במשכן, הם היו העובדים המסורים ביותר ,ראשונים שהיו מגיעים לעבודה בבוקר ואחרונים שיוצאים הביתה בסוף היום".

פלוט שיבח את שיתוף הפעולה והסיוע של סניף המוסד לביטוח לאומי בנצרת עילית בהנהלת מונעם זידאן ולשכת התעסוקה בהנהלת משה בן עמי. "שירותי הרווחה בעירייה בהובלת סלי ברקוביץ' ומנהלת תחום הטיפול באנשים עם מוגבלויות עו"ס תמי בן חמו עשו עבודה יוצאת מן הכלל בשיתוף עם המעסיקים והגופים התומכים ובתוכם גם מרכז הצעירים ורשת המרכזים הקהילתיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות