fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יופי אמיתי

לראשונה בישראל: קטלוג בגדי ים בכיכוב נשים אמתיות המתמודדות עם סרטן השד * בין המשתתפות בפרויקט, יונית פרץ מעפולה, נשואה ואם לילד אחד, שהמחלה תפסה אותה במהלך ההריון
יונית פרץ מדגמנת (צילום עידו לביא)
יונית פרץ מדגמנת (צילום עידו לביא)

השבוע, ראה אור קטלוג ראשון מסוגו של בגדי ים,  המותאמים במיוחד לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולמחלימות. בקטלוג שהינו יוזמה של יאנה דרום, מותג הטיפוח Dove ו"סלונה" כיכבו 10 נשים בגילאי 25-65 המתמודדות עם סרטן השד, וכאלו שהחלימו, שעברו כריתות שד ושחזורים, והן אלו שיציגו את בגדי הים המיוחדים. יאנה דרום, שיזמה את הפרויקט, החלה לשווק את בגדי הים שלה לאחר שחלתה בעצמה בסרטן השד ונאלצה לעבור כריתת שד ושחזור שלא הצליח.

יונית פרץ מדגמנת (צילום עידו לביא)
יונית פרץ מדגמנת (צילום עידו לביא)

בין המשתתפות בפרויקט, יונית פרץ המתגוררת בעפולה, בת 29, נשואה ואם לילד אחד.

יונית נשאית של הגנים, שמגדילים משמעותית את הסיכון לחלות בסרטן השד והשחלות. בחודש שישי להריונה מיששה יונית גוש, אך לא הבינה מה הוא. לאחר חודש קיבלה יונית את בשורת הסרטן.

מיד לאחר קבלת הבשורה התחילה טיפולים כימותרפיים שלוו כמובן בפחדים גדולים על העובר. הטיפולים הראו אפקטיביות והגידול הצטמצם מאד. בשבוע 39 להריונה יונית הפסיקה את הטיפול, היא קיבלה זירוז וילדה לידה טבעית. מיד לאחר הלידה היא חזרה לסיים את כל הטיפולים שהייתה צריכה לעשות. הטיפול האחרון של יונית היה לפני כשלושה חודשים ולפני כחודש וחצי עברה ניתוח כריתה ושחזור דו צדדי של השדיים.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות